gooshi 22mاخبار اجتماعی - تورکمن‌نیوز-  رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: ۲۳ دستگاه تلفن همراه قاچاق در شهرستان گنبد کشف شده و تاکید کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری تا کنون بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس به همراه کارشناس اداره آگاهی 23 دستگاه گوشی و 2 عدد قاب گوشی و 15 دستگاه تبلت مظنون به قاچاق در شهرستان گنبد کاووس کشف و ضبط نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس در باب این خبر گفت: در راستای برگزاری گشت های مشترک از ابتدای تیرماه سال جاری تا کنون بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس به همراه کارشناس اداره آگاهی 23 دستگاه گوشی و 2 عدد قاب گوشی و 15 دستگاه تبلت مظنون به قاچاق در شهرستان گنبد کاووس کشف و ضبط نمودند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از پایان هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در ماه گذشته بود، بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس طی برگزاری گشتهای مشترک مستمر و هدفمند تعداد 2 دستگاه گوشی LG G5 تعداد 5 دستگاه گوشی LG K10 تعداد 15 دستگاه تبلت LENOVO TAB3 دو عدد قاب گوشی 3 عدد گوشی SAMSUNG galaxy j5 تعداد 5 دستگاه گوشی SAMSUNG galaxy j7 تعداد 5 دستگاه گوشی galaxy j3 SAMSUNG تعداد یک دستگاه گوشیnote5 galaxy   SAMSUNG تعداد یک دستگاه گوشی iphone تعداد یک دستگاه گوشی glx که مظنون به قاچاق بوده را از سطح بازار جمع آوری نموده و به دستور رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبد تا تعیین تکلیف نهایی و سیر مراحل قانونی تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد گردید.

"رجبلی" در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان محترم با هدف یاری رساندن به امر بازرسی و نظارت ، تخلفات مشاهده شده به خصوص در صورت مشاهده کالای مشکوک به قاچاق را به ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس با شماره تلفن 124 اعلام نمایند.

 

گردآوري: گروه خبر تورکمن‌نيوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: rahdana

مطالب مرتبط:

پروفسور رجبی: راه‌اندازی آموزش زبان و ادبیات ترکمن در دانشگا

هشتمین جشنواره شاهوار، سی‌ام بهمن در شاهرود به کار خود پایان

روحانی: ثبات منطقه بویژه در عراق و سوریه باید مبنای تعامل ای

جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در آزادشهر برگزار

جشنواره طبخ غذای سالم در شهر تاتارعلیا برگزار شد

آنفلوانزای پرندگان در گلستان مشاهده نشده است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram