در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

سوارکاری-ترکمن نیوز-  تیم لرستان عنوان برتر نخستین دوره مسابقه سواری استقامت فدراسیون جهانی سوارکاری ایران را از آن خود کرد.

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

ورزشی-ترکمن نیوز-  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم هاوش گنبد با هواداران پرشوری که همراه خود داشت، در بازی مقابل ما واقعا خوب مبارزه کرد که جای تقدیر دارد.

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدکاووس

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدک...

اخبار والیبال - ترکمن نیوز - در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید محسن حججی، تیم بانک سرمایه در گنبدکاووس مقابل تیم هاوش این شهرستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

TurkmensNews Telegram TN

Esmaeil Haji Abadi 20 Dayاخبار ورزشی-تورکمن‌نیوز:  رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: منابع مالی ورزش و جوانان گرگان کافی نیست.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، اسماعیل حاجی آبادی اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم منابع مالی کافی برای ورزش و جوانان گرگان جذب کنیم.

وی افزود: البته نگاه اداره کل ورزش و جوانان گلستان به ورزش گرگان مثبت است و باید به این نکته توجه داشت که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ورزش استان در گرگان نهفته است.

حاجی آبادی تصریح کرد: اواخر سال گذشته اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزش گرگان تصویب شد که حتی یک ریال آن هم تخصیص نیافت.

وی ادامه داد: امیدواریم طی سال‌های آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری را برای ورزش و جوانان گرگان جذب کنیم تا شاهد رشد و توسعه این حوزه در مرکز استان باشیم.

دومین فستیوال ورزش برای همه گرگان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به مهم ترین برنامه پیش روی این اداره خاطرنشان کرد: دومین دوره فستیوال ورزش برای همه گرگان طی روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن در ۳۰ رشته ورزشی برگزار در سطح شهرستان خواهد شد.

حاجی آبادی افزود: در بخش آقایان رقابت‌ها در رشته‌های بولینگ و بیلیارد، بوکس، تکواندو، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، شنا، سنگنوردی، موتورسواری و اتومبیلرانی، هاکی، والیبال، ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، وزنه برداری و ووشو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز رقابت‌ها در رشته‌های اسکیت، راگبی، بدمینتون، بسکتبال، طناب کشی، وسطی، تکواندو، تنیس خاکی، تیراندازی، ژیمناستیک، شطرنج، شنا، فوتسال، کشتی آلیش، کونگ فو، هنرهای رزمی، هندبال، والیبال، ورزش‌های رزمی، ووشو، قوی‌ترین زنان و چند رشته بیماران خاص برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان، اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۷۸۲ ورزشکار سازمان یافته در گرگان فعالیت می‌کنند که ۱۲ هزار و ۶۱۰ نفر در بخش مردان و ۶ هزار و ۱۷۲ نفر در بخش بانوان هستند.

حاجی آبادی بیان کرد: ۲۱ تیم از گرگان در لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور حضور دارند که ۱۱ تیم در بخش آقایان و ۱۰ تیم در بخش بانوان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: ۱۰۴ ورزشکار گرگانی در ۹ ماهه ابتدایی امسال به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند که ۳۹ نفر از آنها عضو ثابت تیم‌های ملی هستند./مهر

مطالب مرتبط:

مدال نقره و برنز مچ‌اندازی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکاران آق

معرفی کمیته‌های تخصصی تشکیل و مشاورین نماینده غرب استان بزود

دولت اطلاعیه مهم و فوری صادر کرد

آغاز برداشت گندم و جو از 16 هزار هکتار مزارع گالیکش

کشف 1443 عدد داروی غیرمجاز و اعتیادآور در گنبدکاووس

بارندگی خسارتی به شهرها و روستاهای گلستان نزد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram