در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

سوارکاری-ترکمن نیوز-  تیم لرستان عنوان برتر نخستین دوره مسابقه سواری استقامت فدراسیون جهانی سوارکاری ایران را از آن خود کرد.

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

ورزشی-ترکمن نیوز-  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم هاوش گنبد با هواداران پرشوری که همراه خود داشت، در بازی مقابل ما واقعا خوب مبارزه کرد که جای تقدیر دارد.

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدکاووس

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدک...

اخبار والیبال - ترکمن نیوز - در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید محسن حججی، تیم بانک سرمایه در گنبدکاووس مقابل تیم هاوش این شهرستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

TurkmensNews Telegram TN

karkhane 25aورزشی-ترکمن نیوز-  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم هاوش گنبد با هواداران پرشوری که همراه خود داشت، در بازی مقابل ما واقعا خوب مبارزه کرد که جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  ایرنا،مصطفی کارخانه چهارشنبه شب پس از بازی تیمش با هاوش گنبد در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس افزود: در گیم اول بازی، تیم ما واقعا اذیت شد چون هاوش سرویس های خوبی میزد.
وی افزود: در این گیم توپ اول به پاسور ما نمی رسید و تمرکز بچه ها به هم خورد و کادر فنی هرچه کرد این تمرکز به تیم برنگشت.
وی در خصوص گیم دوم بازی هم گفت: از این گیم با جنگندگی بیشتری بازی را شروع کردیم، چون در هرصورت تیم ما در صدر جدول قرار دارد و نمیخواستیم صدرنشینی را از دست بدهیم.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در ادامه با بیان اینکه بازی با تیم هاوش گنبد در فضای خوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: تیم گنبد همیشه برای ما قابل احترام بوده است.
کارخانه با بیان اینکه شرایط میزبانی در گنبد بسیار عالی بود، یادآور شد: سربلندی تیم والیبال گنبد یکی از آرزوهای من است و دلم می خواهد تماشاگری که به عشق والیبال وارد ورزشگاه می شود از دیدن بازی تیمش لذت ببرد.
رامین بابایی سرمربی تیم هاوش گنبد در پایان این مسابقه حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.
دوتیم بانک سرمایه و هاوش گنبدکاووس از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال، چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبدکاووس به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه سه بر یک به نفع تیم بانک سرمایه به اتمام رسید.

مطالب مرتبط:

مراسم عاشورا در مسجد حاجی گوجی گنبد

همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان گلستان در گنبد کاوو

14 روز از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای گنبد کاووس می‌گذرد، چرا یا

با اهدای مواد غذایی فروش‌نرفته به نیازمندان می‌توان به حل مع

گزینه‌های جانشینی بای محمد!/والیبال گنبد صدها چراغ دارد و بی

جلوگیری از فعالیت قصابان غیر مجاز در گنبد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram