TurkmensNews Telegram TN

Sardar A01تورکمن نیوز - اخبار ورزشی: در روزهایی که فدراسیون درگیر حاشیه‌های متعددی بود، پشت پرده اتفاقات تلخی برای تیم ملی می‌افتاد.

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، به نقل از ورزش سه؛ تعدادی از بازیکنان تیم ملی برای سفر به گوام با مشکل ویزا روبرو هستند و به احتمال فراوان از سفر به این کشور باز می مانند. سعید عزت اللهی و سردار آزمون دو بازیکنی هستند که پس از بازگشت به ایران باید پیگیری های لازم را کنند. طبق آخرین خبرها احتمالا این دو بازیکن نمی توانند ویزای آمریکا را بگیرند تا در این سفر تیم ملی را همراهی کنند.

مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، پژمان منتظری و مسعود شجاعی هم4 بازیکنی هستند که هنوز ویزایشان برای سفر به گوام آماده نشده است. همچنین علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی که یکی از اولین لژیونرهایی بود که در این زمینه اقدام کرد، هنوز ویزای خود را نگرفته است. مسئولان تیم ملی امیدوارند این مشکل حل شود.

پیگیری این کارها بر عهده فدراسیون فوتبال و دبیر کل آن است اما گویا اتفاقات حاشیه ای هفته های گذشته کار خود را کرد و این بار هم تیم ملی قربانی اختلافات خواهد شد.

مطالب مرتبط:

پیشنهاد آزمون به ستاره‌های استقلالی

تاکید ائمه جمعه گنبدکاووس بر توجه جدی به امر تعلیم و تربیت ن

ترکمنستان و افزایش صادرات گاز به ایران

امام جمعه اهل سنت گنبد: توجه ویژه به نیازهای مردم منطقه که د

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛ چهار پرسپولیسی در جمع محروم

تسلیت به دوست و همکار عزیزمان عبدالقیوم آق آتابای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram