Saregh 14 Bاخبار گرگان-تورکمن‌نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری اعضای باندی که با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی کافی اقدام به سرقت ۲۳ دستگاه خودرو پراید در گرگان کرده بودند، خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت خودرو پراید در حاشیه‌های شهر گرگان و مکان‌های خلوت و کم تردد این شهر و شکایت‎های مردمی و ابراز نارضایتی شهروندان از وقوع این سرقت‎ها، رسیدگی به موضوع این سرقت‎ها بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه ماموران راه به جایی نبرد تا اینکه با تشدید فعالیت­ها و ایجاد گشت­های نامحسوس و فعال سازی منابع خبری  موفق شدند، با بررسی شیوه‌­های سرقت و موقعیت­‌های جغرافیایی وقوع جرم سه سارق حرفه­ای را که با شناسایی خودروهای مدل پایین و فاقد تجهیزات ایمنی کافی اقدام به سرقت این خودروها می‌کردند را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از سرقت خودروها توسط این سه سارق، ماموران وارد عمل شده و در چند مرحله عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ مروتی گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و تحقیقات صورت گرفته هر سه سارق در ابتدا منکر حقیقت بودند اما در مواجهه با ادله کافی که از سوی پلیس ارائه شد متهمان وادار به بازگو کردن حقیقت کرد و سارقان به 23 فقره سرقت خودرو پراید و 13 فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی ادامه داد: با اعترافات صورت گرفته از سوی متهمان 15 دستگاه خودرو کشف و تلاش جهت کشف دیگر سرقت‌ها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه همچنین با اشاره به نحوه سرقت خودروها توسط اعضای این باند تصریح کرد: متهمان با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی کافی و کنترل این خودروها در یک فرصت به دست آمده اقدام به سرقت کرده و با انتقال خودروها به مکانی امن و بعد ازسرقت قطعات، آنها را در گوشه‌ای رها می‌کردند.

سرهنگ مروتی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند و مالخرها همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: همیشه توصیه‎های پلیس را جدی گرفته و از رها سازی وسایل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی کافی جدا خودداری کنند.

مطالب مرتبط:

افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور در گنبدکاووس

دکتر صادقلو: شهدای اهل تسنن با همدلی و همزبانی در کنار برادر

آیین عید سعید فطر در میان ترکمن‌ها (آرازا بایرامی)+تصاویر

حضور مردم در عرصه انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

راز هووی فیلیپینی در دعوای عروس و مادرشوهر در تهران لو رفت

روستای کهنه جلگه در مانه و سملقان خراسان شمالی قرق در خون شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram