madrese 19oاخبارفرهنگی-تورکمن نیوز-  رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان گفت: ساخت ۷ مدرسه در روستاهای استان گلستان توسط بسیج سازندگی و خیران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حسن ملک‌حسینی ظهر امروز در مراسم متمرکز کلنگ‌زنی ساخت مدارس توسط بسیج سازندگی اظهار داشت: کلنگ همزمان 7 مدرسه در 7 شهرستان استان گلستان توسط بسیج سازندگی و خیران در روستای نصرت آباد بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول به زمین زده شد.

وی با اشاره به محرومیت‌زدایی در روستاها افزود: این مدارس در مناطق محروم شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول، مینودشت، گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، مراوه‎تپه احداث می‎شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان تصریح کرد: این مدارس با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال آغاز و تا ابتدای سال تحصیلی جدید تحویل سازمان آموزش و پرورش استان می‎شود.

ملک‌حسینی با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی بسیج رسانه در استان اظهار کرد: در سال گذشته 5 مدرسه در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش وپرورش شده است.

وی با بیان این که آغاز فعالیت بسیج سازندگی در کشور با هدف دستیابی به منویات و اهداف مقام معظم رهبری بوده است، گفت: پس از ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی مقام مظعم رهبری، این سازمان اقتصاد مقاومتی را نیز سر لوحه کار خود قرار داد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان گلستان هدف نهایی از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را ایجاد پایداری شغلی و ثبات اقتصادی و معیشتی در خانواده‌ها اعلام کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد برنامه‌هایی با اولویت‌ها و نیازهای اساسی استان گلستان هستیم./تسنیم

مطالب مرتبط:

رامین نورقلی‌پور: اهل‌سنت مشارکت قاطع در انتخابات روحانی ایف

گازرسانی به 64 روستای گلستان در سال 95

اقتصاد مقاومتی و ضرورت شتاب در ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی گل

خانواده‌ها مراقب ثبت نام اینترنتی مدارس در استان گلستان باشن

توسعه روستاهای گلستان درگرو فعال کردن اقتصاد، گردشگری و تقوی

آغاز عملیات یک حلقه چاه آب شرب توسط خیر در روستای هوتن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram