Pajoheshتورکمن نیوز - اخبار استان گلستان: نخستین گردهمایی مدیران مراکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منطقه‌ یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دقایقی پیش به میزبانی استان گلستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، نخستین گردهمایی مدیران مراکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منطقه‌ یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صبح امروز با حضور مسؤولان اجرایی از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و سمنان در شهرستان گرگان آغاز شد.

در این گردهمایی کمیسیون‌های سه‌گانه شامل کمیسیون مدیران و روسای سازمان، کمیسیون آموزش و کمیسیون پژوهش به ارائه موضوعات مختلف خواهند پرداخت.

بررسی ساختار مراکز استانی، بررسی وظایف مراکز استانی، بررسی وظایف قابل تفویض به مراکز استان، به روزرسانی دستورالعمل اعتبارسنجی موسسات و شرکت‌های دولتی و غیردولتی، بررسی نحوه پرداخت حق‌التدریس و تهیه آئین‌نامه یکسان و بررسی راهکارهای تعامل مرکز آموزش کشور با مراکز استان‌ها از جمله موضوعات مورد بررسی در این گردهمایی است.

همچنین بررسی نحوه اجرای دوره‌های فناوری اطلاعات در مراکز استانی، بررسی سامانه آموزشی مورد استفاده مراکز استانی، بررسی آئین‌نامه ماده 56 قانون الحاقی و وظیفه‌مندی مراکز استانی، بررسی نحوه تفویض اختیار اعتبارسنجی موسسات پژوهشی و افراد حقیقی از مرکز در این گردهمایی مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

نخستین گردهمایی مدیران مراکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منطقه‌ یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بعدازظهر امروز با ارائه نتایج کمیسیون‌های سه‌گانه به کار خود پایان خواهد داد./فارس

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

امام جمعه اهل سنت گنبد: امانت‌داری، عدم حیف و میل و حفظ بیت‌

125 پروژه با اشتغال 273نفر در آق قلا به بهره برداری رسید/آغا

ترکمنستان طراحی و ساخت یک کارخانه سیمان را به مناقصه گذاشت

اشعار مختومقلی فراغی و عشق به اهل بیت رسول خدا (ص)

جدول قیمت خودرو های داخلی در بازار و کارخانه در تاریخ امروز

نفوذ موج بلند ناپایداری هوا به گلستان در اواخرهفته/ آبگرفتگی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram