Karimi Farmandar 10 Khاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: باید مشکلات طرح شهید شوشتری در شهرستان گنبدکاووس رفع و به صورت کامل در گنبدکاووس اجرائی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در پیگیری مسائل و مشکلات طرح شوشتری یک اراده و عزم جدی نیاز است و متاسفانه احساس می‌شود این دغدغه هنوز در مدیران ایجاد نشده است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: این طرح موضوع جدی استانی است و پای کار استاندار و مدیران کل هستند و باید در شهرستان نیز مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه گزارشاتی که مدیران کل در حوزه شهرستان گنبدکاووس در این طرح ارائه می‌دهند با گزارشات مدیران شهرستانی متفاوت است و این به علت عدم شناخت مدیران کل از حوزه شهرستان است و باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا از این مناطق بازدید کنند.

کریمی یاداور شد: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و موضوع انتخابات، در چند ماه گذشته پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار و تکالیف اداری مورد کم‌توجهی قرار گرفته که با فارغ شدن از موضوع انتخابات باید این موضوعات مورد توجه جدی قرار گرفته و کاستی‌های چند ماه گذشته نیز جبران شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما موضوع اقتصادمقاومتی است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این موضوع در دستور کار جدی است.

وی درباره آموزشگاه اسلام آباد در طرح شهید شوشتری گفت:باید از ظرفیت ویژه استان در حوزه مدیریت کل آموزش و پرورش و نوسازی استفاده شود تا مدرسه اسلام آباد که از قدمت زیادی برخوردار و جزو مدارس فرسوده و تخریبی میباشد سریعا تخریب و نوسازی شود.

کریمی اظهار کرد: درباره سرویس‌های بهداشتی این مدرسه نیز می‌توان از طریق حوزه شهرستان پیگیری کرد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: روشنایی پارک و ورودی این روستا و همچنین جمع اوری زباله طی چند روز آینده پیگیری و رفع شود، درباره پارک صرفا احداث چند وسیله ورزشی در محل کافی نیست و باید جذابیت ظاهری پارک و هنچنین ایمنی این فضا نیز فراهم شود.

کریمی اظهار داشت: ما آمادگی داریم تا در جلساتی که مدیران گزارش عملکرد ارائه می‌دهند، یک نفر از خبرنگاران اقدامات و نقدها و ضعف‌ها را بیان کند، خبرنگاران می‌توانند به جای انتقاد در خبرگزاری یا روزنامه مطالب خود را در جلسات مطرح کنند گرچه ما باید از این انتقادات هم استقبال و آن را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: 2 کمپ در شهرستان گنبدکاووس پیگیر ایجاد کارگاه تولید خیاطی و کیف دوزی و ترک معتادین و ایجاد اشتغال برای این افراد هستند که امید داریم در هفته مبارزه با مواد مخدر افتتاح شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین کارگاه تولیدی فنی و حرفه‌ای نیز در این هفته برای افراد آسیب پذیر افتتاح خواهد شد.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

محمد (ص) در نگاه مولانا

7 شهید منا امروز با چهارمین کاوران جانباختگان حج وارد گلستان

دستگیر شدن چهار تولید کننده مواد مخدر در گرگان

ناپسندترین صحنه بجا مانده از گردشگران نوروزی در استان گلستان

ارائه خدمات هلال احمر گنبدکاووس به بیش از 29 هزار مسافر نورو

تولید بیش از ۲۰ هزار تن کلزا در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram