gharanjik 24fاخبار آق قلا- ترکمن‌نیوز:  شهردار آق‎قلا از احداث کمربندی در بخش شرقی شهرستان آق‎قلا خبر داد و گفت: تملک حدود 50 درصد از اراضی انجام شده است و در صورت توافق با مالکان اراضی این پروژه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالرشید قرنجیک صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مسافت کمربندی در بخش شرقی آق‎قلا حدود دو کیلومتر است، در صورت احداث کمربندی در این بخش از شهر، شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

وی بیان کرد: روزهای پنج‎شنبه شرایط حادی از لحاظ ترافیکی برای شهرستان آق‎قلا اتفاق می‎افتد چرا که پنج‎شنبه بازار در شمال آق‎قلا قرار دارد و مردم برای رفتن به این بازار هفتگی مجبور هستند از هسته مرکزی شهر عبور کنند که در این شرایط ترافیک سنگینی در میدان وحدت، میدان اصلی شهر به وجود می‎آید.

تعریض پل باهنر آق‎قلا در انتظار تخصیص اعتبار

شهردار آق‎قلا با بیان اینکه تعریض پل باهنر می‎تواند مشکلات ترافیکی در میدان اصلی در روزهای پنج‎شنبه را رفع کند، افزود: پل باهنر تعریض 6 متر و نیم نیاز دارد که از نظر اجرایی حدود 95 درصد کار به اتمام رسیده است.

قرنجیک خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلاتی از جمله عدم تأمین منابع مالی پروژه و بدهکاری به پیمانکار حدود هشت ماه این پروژه معطل مانده است.

وی بیان کرد: قبل از سال جدید یکسری رایزنی‎‎ها با سازمان برنامه و بودجه و سازمان همیاری شهرداری‎های استان برای تأمین منابع مالی برای اتمام تعریض پل باهنر انجام دادیم که طی آن جلسات تا سه هفته دیگر عملیات اجرایی برای اتمام تعریض پل باهنر آغاز خواهد شد.فارس

مطالب مرتبط:

شکست نماينده گلستان در هفته اول ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور

معرفی نامزدهای نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلس

برگزاری رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان

کشف حدود چهار کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس

برگزاری نشست صمیمی باشورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان آق‌قل

میزان حقوق سربازان در قانون چقدر است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram