TurkmensNews Telegram TN

Paeize10تورکمن نیوز- اخبار سوارکاری: هفته دهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، در هفته دهم این رقابت ها عصر جمعه ۶۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور یک هزار، یک هزار و ۲۰۰ و یک هزار و ۵۵۰ متری به رقابت پرداختند که در پایان ۵۴۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه اهدا شد.

در دور اول اسب های ترکمن سه تا هفت ساله و ۳۶ تا ۴۶ امتیازی به مسافت یک هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یوسف دهش با اسب عقاب صحرا (۲) زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و یاسر جرجانی با اسب قره گوز و قربان محمد اودک با اسب غوغاگل جهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های تروبردداخلی سه ساله و صفر تا هشت امتیازی به مسافت یک هزار متر بود که محمد خوجملی با اسب کت دنسر عنوان اول را به دست آورد و امین محمدی با اسب بی بی هج و نادر صالح پور با اسب ترن هج به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون دو ساله و هشت تا ۲۰ امتیازی به مسافت یک هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب کاپیتان موفق به کسب مقام اول شد و عیدمحمد غراوی با اسب نصیب و عبدالرحیم آرامیده با اسب بوی بلا به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های دوخون سه تا ۷ ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که ابوطالب چاریزاده با اسب نبرد لرستان زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و امان محمد قلرعطا با اسب بای بای و کمال دالیجه عطا با اسب بلک بوگاتی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های تروبردداخلی سه و چهار ساله و ۲۶ تا ۴۰ امتیازی به مسافت یک هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که امین محمدی با اسب مهاجم نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و نادر صالح پور با اسب کاواکاکووا و جواد آچاک با اسب گلدلیدی نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب های دوخون سه تا پنج ساله و ۲۴ تا ۳۶ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت یک هزار و ۵۵۰ متر بودند که بنیامین جرجانی با اسب تیپ آندتل مقام اول را کسب کرد و ستار مهرانی با اسب ارکان و محمد خوجملی با اسب والونیا به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم و پایانی اسب های دوخون سه ساله و هشت تا ۲۲ امتیازی به مسافت یک هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عیدمحمد غراوی با اسب دیلا زودتر از سایرین به مقصد رسید و جواد آچاک با اسب ماه عسل و آرمین آق آتابای با اسب المپیک نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

گفتنی است؛ در هفته دهم این رقابت ها محمد خوجملی، ستار مهرانی، امین محمدی و عیدمحمد غراوی هر کدام با کسب یک مقام نخست و یک مقام دوم، بهترین چابکسواران هفته لقب گرفتند و یوسف دهش، ابوطالب چاریزاده و بنیامین جرجانی هر کدام با کسب یک عنوان نخست در رده های بعدی ایستادند./ مهر

 

 

مطالب مرتبط:

اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان دبستان محروم جهاد در گنبد

افتتاح۱۴۰۰ طرح اقتصادمقاومتی در گنبد کاووس

رامین بابایی: تیم والیبال هاوش گنبد کاووس در پی کسب سه امتیا

جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در آزادشهر برگزار

کسب رتبه دهم کشور در سرشماری اینترنتی گلستان

طیار با بیش از 50 هزار رأی به عنوان نماینده گنبد انتخاب شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram