sarshumari 01اخبار گنبدکاووس- تورکمن نیوز: قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان از کسب رتبه دهم این استان در سرشماری اینترنتی خبر داد و گفت: درمرحله نخست این طرح ملی 53،2 درصد خانوارهای گلستانی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مهدی ملاغلامعلی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی معاونان هماهنگی، فنی و اجرایی ستادهای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان های استان گلستان که در گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: ازمجموع 614 هزار و 325 خانوار گلستانی تعداد 326 هزارو 825 خانوار معادل یک میلیون و 125 هزار و 990 نفر درمرحله اول مشارکت کردند.
وی با اشاره به آغاز مرحله حضوری ماموران سرشماری به خانوارها، از خانوارها خواست تا هنگام مراجعه مامور آمارگیر درصورت ثبت نام اینترنتی، تنها کد رهگیری و درصورت عدم شرکت در مرحله الکترونیکی کد ملی اعضای خانواده و کد پستی 10 رقمی محل سکونت خود را در اخیتار مامور قرار دهند.
ملاغلامعلی، اضافه کرد: هم اکنون 520 مامور آمارگیر درحال جمع آوری اطلاعات خانوارها در طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 هستند که لازم است خانوارها با این ماموران همکاری نمایند.
وی درخصوص میزان مشارکت خانوارهای گنبدی درمرحله الکترونیکی طرح سرشماری 95، گفت: از مجموع 109 هزار و 417 خانوار این شهرستان، 66 هزارو 511 خانوار با جمعیت 242 هزارو 801 نفر معادل تقریبی 61 درصد مشارکت داشتند.
قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان یادآور شد: ازمجموع شرکت کنندگان گنبدی در مرحله نخست این طرح ملی، حدود 38 درصد خانوارهای شهری و 62 درصد خانوارهای روستایی بودند.
دراین جلسه که معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز حضور داشت، برخی کارشناسان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن گلستان به بیان مسائل مرتبط با این طرح ملی و اجرای صحیح آن پرداختند.
سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از سوم مهر امسال به صورت الکترونیکی آغاز شده بود، اکنون به صورت حضوری تا پایان آبان جاری ادامه دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

استارت ملی پوشان از امروز در دو گروه

۹۳ شعبه سیار انتخابات ریاست جمهوری در گلستان فعال است

بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان

احداث بندرگاه در گمیشان / خواجه‌نفس فاقد شرایط فنی برای ساخت

62کشته در اثر سقوط هواپیمای مسافربری روسی

چنبره چاه‎های غیرمجاز بر ذخایر آبی گلستان/سراشیبی خشکسالی در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram