Ghachagh 01اخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری 3 نفر اعضای یک باند سرقت خودرو در استان‌های گلستان و مازندران در گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در این زمینه گفت: ماموران انتظامی گرگان در پی دریافت گزارش‌هایی از سرقت خودرو در این شهر و نیز آگاهی از اقدام‌های مشابه در دیگر شهرستان‌ها ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تحقیق‌های پلیسی در نهایت یکی از اعضای این باند که با یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در سطح شهر در حرکت بود، شناسایی و ماموران در رصد فعالیت وی از رفت و آمد دو نفر دیگر که یک زن و مرد بودند در محل سکونت او مطلع شدند و در یک عملیات هر سه نفر را دستگیر کردند.
سردار جاویدان با بیان اینکه اعضای این باند، خودروها را در مکان‌های خلوت و تاریک و فاقد ایمنی کافی در کوتاه‌ترین زمان سرقت می کردند، بیان داشت: در مرحله اولیه تحقیقات دو دستگاه خودرو سرقتی از منزل متهمان کشف و در استعلام از سامانه رایانه مشخص شد که این خودروها در شهرستان‌های چالوس و آمل استان مازندران سرقت شده است.
وی گفت: متهمان برای ادامه تحقیق به پلیس آگاهی منتقل و در اعتراف‌های خود به چهار فقره سرقت خودرو و بیش از 45 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند که با تلاش ماموران تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.
سردار جاویدان با اشاره به کشف دو دستگاه خودرو و همچنین تعدادی اموال مسروقه از قبیل کیف، عابر بانک، طلا و جواهر و مدارک و اسناد هویتی از متهمان، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و حفاظتی برای پیشگیری از سرقت اضافه کرد: توجه به توصیه‌های پلیس باعث کاهش وقوع سرقت و جرایم در سطح جامعه می شود./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

کشف کالای قاچاق در آق‌قلا

آخوند احمر، روحانی ترکمن از گنبد کاووس در انتخابات خبرگان ثب

کشف بيش از 14 تن شير خام غيربهداشتي در گلستان

هشت پژوهشگاه استاندارد امسال در کشور افتتاح می‌شود

تهاتر ۳۱۳ میلیارد تومانی نفت ایران با کالای روسی در هر ماه

زمین لرزه در مرز ترکمنستان و دریای خزر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram