TurkmensNews Telegram TN

Baran 01اخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز: مدیرکل هواشناسی استان گلستان از بارش پراکنده باران در سطح استان تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: برودت و سردی هوا تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، نوربخش داداشی در رابطه با الگوهای پیش‌یابی در سطح استان گلستان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارندگی پراکنده، وزش باد و مه آلود خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده باران تا روز چهارشنبه ادامه دارد، افزود: اواخر وقت چهارشنبه این توده‌هوا از استان خارج می‌شود و بااینکه آسمان استان صاف خواهد بود پیش‌بینی می‌کنیم جبهه هوای سرد در استان باقی بماند.

داداشی در توصیه به کشاورزان تأکید کرد: کشاورزان با توجه به کاهش دما در روزهای اخیر و کندی رشد بوته‌ها در مزارع کلزا، محلول‌پاشی با اسید هیومیک، اسیدآمینه و اوره طبق نظر کارشناسان به‌منظور افزایش سرعت رشد کلزا توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا باغداران از هرس درختان باغات هسته‌دار، مرکبات و زیتون خودداری شود.

داداشی بابیان اینکه در حال حاضر دمای شهر گرگان ۱۰ درجه سانتی گراد همراه با مه رقیق است، افزود: بندرگز با ۱۱ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهر و ایستگاه هاشم‌آباد گرگان با هشت درجه سانتی گراد سردترین شهر استان گزارش‌شده‌اند./مهر

 

مطالب مرتبط:

برگزاری جلسه مشترک شورای اداری چهار شهرستان شرق استان گلستان

گلستان زلزله خیز است/ لزوم ممانعت از ساخت و ساز در مناطق پرخ

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری ویژه ایام نوروز در استان گلستا

شیوه زندگی خود را تغییر دهید تا به ثروت نزدیک شوید

افزایش 31 درصدی پرونده‌های پلیس فتا در استان گلستان

اطلاع رسانی و کارکرد اجلاسیه شهدای گلستان استمرار یابد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram