Zamin Daraei 47 Copyتورکمن نیوز - آنه محمد بیات: زمین ورزشی دارایی نرسیده به پل  گدم‌آباد‍ به محل مسکونی تبدیل شد.

وجود زمین‌های خاکی موقت باعث ظهور ورزشکارانی از خطه‌ی گنبد کاووس شده است. شورای فعلی به جد ‍یگیر املاکی می‌باشد که به فضای ورزشی، فرهنگی یا فضای سبز تملک نمایند، در این خصوص علی پورمندی رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس گفت:


انتهای خیابان میهن، امامزاده غربی عرصه ای حدود 4 هکتار که از تغییر مسیر رودخانه احیا شده و بستر گرگانرود می باشد جزو شهر واقع شده که طی هماهنگی با ادارات ذیربط به شهرداری واگذار گردید، با پیگری صورت گرفته بخشی از زمین مذکور به فضای ورزشی ترجیحا فوتبال اختصاص خواهد یافت.
پورمندی افزود: زمانی نه چندان دور در زمین معروف دارایی جوانان گنبدی توپ می زدند که هم اکنون به فضای مسکونی تبدیل شده است که مرا آزار می داد به عنوان یک ورزشکار بعد از انتخاب و عضویت در شورای شهر از سوی شهروندان، همیشه به فکر مکانهای ورزشی بودم تا اینکه خواسته ی درونی بنده تحقق یافت و طی بازدیدی که دوشنبه 18 خرداد از ملک فوق داشتیم. تصمیم گرفتم زمین دارایی را احیاء نمائیم.


سه شنبه 19 خرداد به صورت رسمی زمین فوتبال در غرب شهر کلنگ خورد و آرزوی جوانان محلات محروم بر آورده شد.
علی پورمندی اضافه کرد: بخشی از زمین مورد نظر به زمین فوتبال اختصاص خواهد یافت و بعد از تسطیح اولیه در اختیار ورزشکاران، جوانان گنبدی قرار می‌گیرد.
قسمتی از این ملک به پارک و فضای سبز و در گوشه ای از آن ساختمان شماره 3 آتش نشانی احداث خواهد شد.


با توجه به گستردگی مساحت شهر فعلا ساختمان آتش نشانی در یک نقطه از شهر مستقر می باشد، البته زمینی جهت ساختمان شماره 2 نیز در شمال شهر پیش بینی گردید.
شایان ذکر است، با توجه به اعلام علی پورمندی رئیس شورای شهر در مصلی اهل سنت گنبد کاووس جهت احیای فضای سبز و مکانهای ورزشی، وی به طور جد همگام با سایر اعضای شورای شهر پیگیر گسترش فضاهای ورزشی هستند که با سپاس خدامند منان این امر تحقق یافت و 19 خرداد زمین فوتبال دارایی در غرب شهر کلنگ زده شد.
پورمندی در خاتمه تأکید کرد: از طرف شورای شهر در آینده در خصوص ورزش  خبرهای خوبی به ورزش‌دوستان و جوانان خواهیم داشت.

 

هماهنگونه که اعلام گردید/در وقت مقرر سه شنبه 19 خرداد
با حضور رئیس شورای شهر، علی پورمندی و جمعی از اعضای شورا، شهردار – رئیس سازمان آتش نشانی و جمعی از پیشکسوتان ورزش زمین فوتبال در انتهای خیابان امام زاده ی غربی کلید خورد و در آینده نزدیک با برگزاری مسابقات فوتبال بین پیشکوتان رسما میدان ورزشی فوتبال افتتاح می شود.


پورمندی به همراه شهردار و رئیس آتش نشانی به جمع حاضر گفت: پشت زمین فوتبال زمینی برای والیبال در نظر گرفته شده است،  ورودی انتهای امام زاده را برای اداره آتش نشانی و بقیه را فضای سبز در نظر خواهیم گرفت.

منبع: سایت شورای اسلامی شهر گنبد

مطالب مرتبط:

900 قلیان در شهرستان گنبد کاووس امحاء شد

نتایج هفته نخست رقابت‌های لیگ فوتبال کارکنان دولت گلستان

آدینه: گازرسانی 14 روستای بخش گنبد کاووس تا دهه فجر بهره‌برد

گنبد کاووس برای بحران آتش‌سوزی آمادگی ندارد/اقدامات پیشگیران

آخرین روز نام‌نویسی انتخابات در گنبد با ثبت‌نام 6 نفر به پای

تندیس شهید افسردبیر در میدان بسیج گنبد رونمایی شد+تصاویر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram