Ehda Ozvاخبار گنبدکاووس- تورکمن‌نیوز: مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: اهدای برخی اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی دراین شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، دکتر رسول صلاحی گفت: یکی از شهروندان گنبدی به نام 'فاطمه اکبرزاده' 36 ساله، متاهل دارای 2 فرزند که 13 آذر ماه جاری براثر تصادف با موتورسیکلت دچار مرگ مغزی شده بود، کبد و کلیه هایش با رضایت خانواده، به سه بیمار اهدا شد و زندگی دوباره به آنان بخشید.
وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی این بیمار که یک هفته که دربیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس بستری بود، با رضایت خانواده به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل و در چند روز اخیر، اعضای بدن این بیمار به سه بیمار نیازمند عضو اهدا و به آنان زندگی بخشید.
دکتر صلاحی از خانواده مرحومه اکبرزاده به خاطر انجام این عمل خداپسندانه قدردانی کرد و اظهار داشت: این دومین اهدای عضو بیمار مرگ مغزی شده در گنبدکاووس در چند ماه اخیر است.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

نگاهی به ماشین‌های لوکس و گران‌قیمتی که دونالد ترامپ در طول

هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال؛ صدرنشین در ساری و مدعیان

مشکلات صادرکنندگان کالا به ترکمنستان

حضور یک بازیکن از پایتخت والیبال ایران در تيم ملي

دریده شدن 80 گوسفند توسط گرگ ها در سبزوار

تاکید فرماندار گنبدکاووس بر مردمی بودن آیین‌های هفته دولت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram