TurkmensNews Telegram TN

NoorMohamad Arkhiتورکمن نیوز - اخبار ورزشی گلستان: ورزشکار گلستانی حاضر در رقابت های دو و میدانی معلولین و جانبازان آسیا و اقیانوسیه در سومین روز این مسابقات گردن آویر طلا را کسب نمود و رکود قاره کهن را جابجا کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علی روشن شمال مسئول روبط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نورمحمد آرخی ورزشکار معلول بندرترکمن به عنوان نماینده گلستان در این رقابت ها حضور داشت و در ماده پرتاب دیسک آسیا به نشان طلا رسید.
وی اضافه کرد: ورزشکار گلستانی در رقابت های ماده پرتاب دیسک کلاس F11/13 حضور یافت، آرخی رکورد 35 متر و 16 سانتی متر را در این مسابقات کسب کرد.
روشن شمال بدون اشاره به رکورد قبلی این رشته در آسیا افزود که در همین کلاس آرین لطفی دیگر نماینده ایران نیز با ثبت رکورد 27 متر و 77 سانتی متر، به عنوان سوم و نشان برنز دست یافت و مقام دوم نیز به نماینده چین تایپه رسید.
آرخی پیش از این در رشته پرتاب وزنه و نیزه فعالیت داشت و با توجه به اینکه پرتاب دیسک در مسابقات پاراالمپیک گنجانده شده است، ورزشکار گلستانی در این رشته شرکت کرد.
با کسب این دو نشان، شمار مدال های کاروان ایران در این رقابت ها به عدد 14 رسید.
تیم ملی دو و میدانی کشور ما با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است، این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط:

فرماندار کلاله: گفتمان مغرضانه و ایجاد بدبینی علیه عملکرد د

توسعه فعالیت‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی در اقامتگاه‌های جرگلا

عملیات اجرایی بندر خواجه‌نفس و استقرار صنعت GTPP در گمیشان آ

اسامی نامزدهای انتخابیه اصولگرایان در کشور

کشف بیش از ۴۷ هزار قلم داروی قاچاق در استان گلستان

شکست روستوف در غیاب سردار و سعید

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram