b_300_300_16777215_00_images_Reza-Maroty.jpgتورکمن نیوز- معاون عمرانی استاندار گلستان و رئیس کارگروه پسماند استان گفت: سازمان مدیریت پسماند با اجرای برنامه‌های مختلف توانسته زیرساخت‌های لازم را در استان گلستان ایجاد کند.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا مروتی صبح امروز در مراسم آغاز همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازیافت اظهار داشت: امروز سازمان مدیریت پسماند تعامل سازنده‌ای را با دستگاه‌های اجرایی برقرار کرده و زیرساخت‌های لازم پسماند زباله، در استان گلستان مهیا شده است.

وی افزود: نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازیافت انعکاس و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازیافت است و زمینه مناسبی برای اجرایی شدن سخنان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: تاکنون جوامع مختلف شاخص‌های مختلف زندگی را تجربه کردند که گاهی تجربیات منفی نیز در پی داشته و نتیجه این تجربیات مدل مفهومی توسعه پایدار را تغییر داد.

معاون عمرانی استاندار گلستان اظهار کرد: ایده توسعه پایدار به مفهوم زندگی کردن بدون کاهش منابع و سرمایه‌های طبیعی است و در ایران هم تامین محیط زیست پاک از برنامه‌های مهم و استراتژیک است.

وی گفت: هر طرح و برنامه‌ای که در استان گلستان  با پاسخ صحیح مواجه می‌شود قابلیت اجرا در بسیاری از استان‌های دیگر را نیز دارد .

مروتی افزود: قابلیت‌ها و حساسیت‌های خاص زیست محیطی و نیز همجواری با مناطق جنگلی، بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و مواردی از این دست، در استان گلستان وجود دارد و حساسیت ویژه‌ای را ایجاد کرده است.

نخستین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازیافت از صبح امروز در استان گلستان آغاز شده است.

مطالب مرتبط:

معرفی 90 طرح صنعتی شهرک‌های گلستان برای دریافت تسهیلات

افتتاح پل زیرگذر شهید حتملو در شهرستان گرگان

نشست فرماندار مرکز گلستان با نمایندگان و اعضاء هیئت اجرایی ا

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان: عدم تایید صلاحیت 18 نفر در

صادقلو: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال 95 استان گلستا

نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راز و جرگلان افتتاح شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram