Asfaltاخبار اقتصادی- تورکمن‌نیوز: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: بیش از 32 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در استان اختصاص یافت که این بودجه از محل اعتبارات تملک دارایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، از بنیاد مسکن، محمد‎رضا ولی الهی در بازدید از اجرای طرح‌های هادی روستائی گمیشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان حدود 9 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 9 روستای شهرستان گمیشان اختصاص دارد که 2 مورد از این پروژه‌ها جدید و 7 مورد آن طرحهای نیمه تمام است.
معاون بنیاد مسکن گلستان تصریح کرد: صرف نظر از بودجه‌های تملک دارایی استان، تخصیص قیر رایگان از محل اعتبارات ملی برای روستاهایی که مشارکت مردمی دارند، در نظر گرفته شده است.
به گفته وی در حوزه روستاهای گمیشان یکی از اقدامات موثر که در حال پیگیری است، بحث سند دار کردن واحدهایی بوده که آن املاک در تملک بنیاد علوی است.
وی اظهار کرد: در این راستا براساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و بنیاد علوی در حال پیگیری هستیم و این مساله به رونق اقتصادی شهرستان نیز کمک خواهد کرد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: طرح توسعه در 470 روستای استان اجرا شده و در طرح هادی روستاها تعریض محورها، زیرسازی 4 هزار مترمربع، آسفالت و محوطه‌سازی و جداره سازی هر یک از این روستاها به متراژ 1500 متر مربع اجرایی شده است.
به گفته وی؛ این طرح‌ها برای رفع محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها و با 4 میلیارد ریال هزینه انجام شد.
استان مرزی گلستان افزون بر یک میلیون و 900هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و افزون بر یکهزار روستای بالای 20 خانوار و کمتر از 20 خانوار زندگی می کنند.

مطالب مرتبط:

تمایل متخلفان به حاشیه شهرهای گلستان/ جرائمی که دیده نمی شون

سامانه خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان راه‌اندازی شد

رویدادهای امروز استان گلستان

افتتاح ۱۴ مرکز و مجتمع خدمات بهزیستی در گلستان

سردار آزمون دلیل نرفتن به تیم فوتبال لیوپورل را اعلام کرد

توجه ویژه AFC به تیم‌ملی ایران و آزمون+ عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram