Paeize09تورکمن نیوز- سوارکاری: دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته چهاردهم مسابقات اسب‌دوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حکیم ایگدری اظهار داشت: هفته چهاردهم کورس اسب‌دوانی پائیزه کشور با شرکت 70 چابک‌سوار در 7 دور در مسافت یک‌هزار، یک‌هزار و 200 متر و 6000 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این هفته از رقابت‌ها قربان محمد اودک  با اسب بارگل، کمال دالیجه عطا  با گلاسکو، امین محمدی با اسب دایاناهج، یاسر جرجانی با اسب ریوبندی بودو، نورمحمدبهادر با دازسالار، محمد خوجملی با قیچ بابا، نادر صالح پور با اسب کاواکاکووا زودتر از دیگر چابک‌سواران به خط پایان رسیدند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها بیش از 486 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های برتر اهدا شد.

در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود./تسنیم

مطالب مرتبط:

سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در گرگان دستگیر شد

جومونگ در روستای قلندرآباد

توجه به جوانان می‌تواند مساجد را متحول کند/ جامعه روحانیت گن

برگزاری جشنواره غذای سالم با شعار غلبه بر ديابت در گاليكش

لزوم وضع قانون برخورد باموتورسواران/تخلف در ورودموتورسیکلت پ

وزیر اقتصاد و صنایع آذربایجان در رأس یک هیات اقتصادی بزرگ به

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram