ramiyanتورکمن نیوز- اخبار رامیان: نخستین مرکز خدمات ورزش‌های هوایی کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری در رامیان افتتاح شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  استاندار گلستان، عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح نخستین مرکز خدمات ورزش های هوایی کشور در رامیان، اظهار کرد: با افتتاح این مرکز یکی از مراکز قابل توجه ورزشی در استان گلستان تشکیل شده و با استقبال عموم شروع به کار می کند.

حسن صادقلو تصریح کرد: ورزش پاراگلایدر ورزشی لوکس در دنیا تعریف می شود ولی در جامعه ورزشی ما ورزشی مردمی است و مقبولیت دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: مدیریت این ورزش در برون سپاری طی طریق می کند و در آینده جای پیشرفت دارد و این پیشرفت به دلیل حضور مردم در صحنه است.

وی گفت: ورزش موجب سلامتی، آرامش و تسلی روح می شود. در این بین ورزش های هوایی باعث می شوند وسعت دید انسانها بازتر شوند و نوع نگاهها را تغییر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده و بهره وری صحیح از طبیعت و ورزش های مربوط به آن لزوم کسب مهارتهای فنی، تجربی و علمی را می طلبد و آگاهی از خطرات و سوانح امری لازم و واجب است.

صادقلو در پایان با اشاره به اینکه پرواز عملی غریزی در پرندگان و آرزوی دیرین انسانها بوده، افزود: دولت هم در مقام عمل و پشتیبانی، حمایتهای لازم را از ورزشکاران می کند و امیدواریم این مسابقات در سطحی قابل قبول و با سلامتی کامل برگزار شود.

منبع:خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط:

850 هزار تن گندم در استان گلستان خریداری شد

ثبت 2 تا 34 میلی متری بارش باران درمنطقه گنبدکاووس در هفته ج

۳ میلیارد تومان تخلف در بازار میوه و تره‌بار

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های گلستان طی روز‌های 12

پارک جامی گنبد کاووس افتتاح شد

۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram