Farmandari 10 Oاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت امسال در این شهرستان را 230 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی روز شنبه درجلسه توجیهی - آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت امسال 274شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
وی افزود: آمار جمعیتی این شهرستان 348 هزارو 75 نفر است که 151 هزار و 910 نفر در مناطق شهری و بقیه در مناطق روستایی سکونت دارند.
عبدالقدیر کریمی در ادامه با مهم و حساس دانستن دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در عرصه داخلی و بین الملی، برلزوم حضور پرشور واجدین شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد.
وی با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو با حفظ وحدت و انسجام، اضافه کرد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات نیز برگزاری انتخابات در فضایی آرام و امن با حضور حداکثری مردم و با رعایت مر قانون است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: همه دست اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات بویژه نمایندگان فرماندار در شعب و صندوق‌های اخذ رای رسالت مهم و سنگینی برعهده دارند زیرا با انجام صحیح وظایف و ماموریت‌ها، به مسئولان و مردم اطمینان خاطر در برگزاری انتخابات و صیانت از آرا می دهند.

Farmandari 2 10 O

عبدالقدیر کریمی گفت: تمام عوامل هیات اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای از افراد معتمد و باتجربه انتخاب شدند که نوید بخش برگزاری انتخاباتی جامع و کامل با رعایت قوانین و دستورالعمل‌های انتخابات است.

Farmandari 1 10 O

وی مدیریت در رعایت نظم و انضباط در شعبه اخذ رای و ایجاد هماهنگی بین عوامل حاضر در شعبه (هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت) را از وظایف اصلی نمایندگان فرماندار برشمرد و افزود: مسئولیت اجرایی شعب اخذ رای برعهده نماینده فرماندار است.
عبدالقدیر کریمی اضافه کرد: هماهنگی و تعامل خوبی بین هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در گنبدکاووس وجود دارد و هر یک از این هیات‌ها در کنار انجام وظایف قانونی، برای برگزاری مطلوب انتخابات که آبروی نظام است، اهتمام ویژه‌ای دارند.

مطالب مرتبط:

آغاز مسابقات اسبدواني كورس بهاره كشور در گنبد از فردا

برگزاری جشنواره فرهنگ روستا با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و

متوقف شدن تیم فوتسال شهدای جلین گلستان در ایستگاه نخست

همایش پیاده روی خانوادگی استان گلستان در شهر گنبد کاووس برگز

افزایش ۸ درجه ای دما در گلستان/ آخر هفته دمای گلستان کاهش می

احیای 50 هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی و باغی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram