Entekhabat 5Aگلستان-تورکمن‌نیوز- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرهای گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ترکمن‌های ایران، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای مذهبی شهرهای گلستان صبح جمعه پنج آبان ماه در گلستان برگزار شد و تا ساعت ۱۲ ظهر جمعه به پایان می‌رسد.

وی افزود: بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده در برخی شهرستان‌ها پنج، هفت و ۹ نفر به‌عنوان شورای هیئات مذهبی تعیین می‌شوند.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد اظهار کرد: بعد از انتخابات امروز افرادی که نسبت به برگزاری انتخابات اعتراض داشتند به مدت یک ماه فرصت دارند اعتراضات خود را اعلام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در این انتخابات ۱۶۵ نفر ثبت‌نام کردند که درنهایت ۱۵۷ نفر تأیید شدند و در پایان کار ۸۹ نفر تحت عنوان شورای هیئات مذهبی در استان انتخاب می‌شوند.

شورای هیئات مذهبی جوانان را به پای ارزش‌های انقلاب نگه دارد

وی در رابطه با وظایف افراد انتخاب‌شده اظهار کرد: ثبت‌نام و ارائه کد شناسایی به هیئات مذهبی در قالب سامانه طوبا، حذف خرافات و پیرایه‌ها از هیئت‌ها، صدور مجوز برای هئیات، برگزاری دوره‌های آموزشی، تغذیه فکری هیئات مذهبی، بردن هیئات به سمت آراستگی فرهنگی و ... از جمله وظایف هیئات مذهبی است.

حجت الاسلام ولی‌نژاد ادامه داد: شورای هیئات مذهبی یک مؤلفه مذهبی مقتدری است که موظف است لایه‌های درونی جامعه را مذهبی نگه دارد و مناسبت‌های مذهبی را احیا و ترویج کند، همچنین جوانان جامعه را به‌پای ارزش‌های انقلاب اسلامی نگه دارد.

 

منبع: مهر

مطالب مرتبط:

آزادی ۲۳ زندانی دیون مالی استان گلستان در دهه فجر امسال

اختصاص 32 میلیارد ریال به طرح‌های هادی روستایی گلستان

گرگان قهرمان کاراته دختران المپیاد ورزشی گلستان را کسب کرد

کاهش زمین خواری در گلستان

اختصاص ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به استان گلستان

اعزام تیم پژوهشی شرکت گاز گلستان به مجتمع عظیم پارس جنوبی در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram