Mavad Mokhadderاخبار شهرستان آق‌قلا- تورکمن نیوز؛ رئیس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر آق‌قلا از کشف 105 کیلوگرم مواد طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: 35 کیلوگرم این موادمخدر در روزهای اخیر کشف و ضبط شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، الیاس هیوه‌چی اظهارداشت: بیشتر مواد مخدر کشف شده در این شهرستان از نوع تریاک و حشیش بوده است.
وی با اشاره به اقدامات مستمر و اساسی در جهت مبارزه با این معضل خانمانسوز اضافه کرد: کشفیات سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش دارد که نشان دهنده تلاش بیشتر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان است که در این زمینه هوشیارانه عمل کرده و آمادگی لازم را دارد.
فرماندار شهرستان آق قلا همچنین بر آگاه‌سازی جوانان در خصوص مضرات مواد مخدر اشاره کرد و افزود: آشنایی بیشتر جوانان از آسیب های این معضل باعث خودداری آنان از گرایش به مواد مخدر می شود.
وی نقش خانواده ها را در مراقبت از فرزندان در این بخش نیز مهم بیان کرد و گفت: ضرورت دارد خانواده‌ها در راستای آگاه‌سازی و حفاظت از جوانان بیش از پیش تلاش کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان آق قلا با افزون بر 109 هزار نفر در شمال استان گلستان و در فاصله 15کیلومتری گرگان واقع است./پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری آق‌قلا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

رونمایی از پوستر ویژه تیم ملی والیبال در لیگ جهانی 2016

نویسنده‌ی سخت‌کوش گنبدی در گذشت

ثامن مشهد 83 - شهرداری گرگان 67 در مسابقات پلی‌آف لیگ برتر ب

پیام رئیس جمهوری در نوروز 1395: آیین نوروزی، دوستی و آشتی اس

چرا زنان شوهردار در هوس ترمز می‌برند؟

تغییر حوزه 7 نفر ازنامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram