TurkmensNews Telegram TN

Footbal saheli 01اخبار ورزشی-تورکمن‌نیوز: تیم ملوان بندرگز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی به مصاف تیم خزر رودسر رفت و در پایان با نتیجه 6 بر4 مغلوب حریف گیلانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ملوان بندرگز نماینده گلستان شامگاه جمعه در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهر میزبان خزر رودسر بود.
مهدی تبیانیان سرمربی ملوان بندرگز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: بازی متعادلی را در برابر تیم خزر رودسر انجام دادیم و با توجه به اینکه رودسری ها از فرصت های خود استفاده بهتری کردند موفق به شکست تیم ما شدند.
وی افزود: دراین بازی تعدادی از بازیکنان اصلی تیم را به سبب حضور آنها در مسابقات سوپر لیگ فوتبال استان گلستان در اختیار نداشتیم.
مالک و سرمربی ملوان که از ماندن تیم در لیگ برتر از سه هفته پیش مطمئن شده است، در خصوص برنامه های ملوان در فصل آینده گفت: پس از پایان مسابقات استراحت یک ماهه را در دستور کار داریم تا سپس با ارزیابی از شرایط وقت تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.
تیم خزر رودسر در هفته گذشته نیز تیم موج گناوه را با نتیجه 5 بر4 شکست داده بود، خزری ها در لیگ درجایگاه پنجم جدول سیزده تیمی قرار دارد.
ملوانان نیز در هفته گذشته به سبب انصراف لسمان مروارید گیلان سه امتیاز شیرین را به خود اختصاص داده بود.
تا هفته بیست و پنج ملوان در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته پایانی روز پنجشنبه 15 مهر مهمان تیم گلساپوش یزد خواهد بود.
مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت رفت و برگشت و با حضور ١٣ تیم در حال برگزاری است.
تیم های شرکت کننده در لیگ امسال؛ مقاومت گلساپوش یزد، شهید جهان نژادیان آبادان، لسمان مروارید، قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز، خزر رودسر، برسام اردکان، یاران مبارکه اصفهان، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه هستند.
بندرگز در حاشیه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان با دو شهر بندرگز و نوکنده حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

دلیل خودكشي نافرجام پسر 18 ساله در مترو

فرماندار ویژه وعده: راه‌اندازی مرکز رشد و کارآفرینی در شهرست

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت تکریم شهدای منا در مسجد قائمه گن

فروریختن یک ساختمان بلندمرتبه دیگر به دلیل آتش‌سوزی ، در چهل

مرمت اضطراری پل تاریخی آق‌قلا واقع در شمال گلستان

4 کشته در تصادف شاخ به شاخ جاده آق‌قلا به اینچه‌برون/اسامی ج

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram