Hamidi KarAfarini 1تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد کاووس: همایش کارآفرینی جوانان به همت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری حوزه مشاوران جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در همایش "کارآفرینی جوانان، چرا و چگونه؟" که به همت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، حمایت از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های این بخش در امر توسعه و اشتغال را از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید دانست.

محمد حمیدی گفت: دولت با وجود مشکلات و تنگناهای مالی، حمایت ویژه ای از کارآفرینان و ایده‌های برتر بویژه ایده های نسل جوان و تحصیل کرده درحوزه های مختلف انجام می دهد.  وی همچنین اظهار داشت: در راستای کارآفرینی جوانان نخبه بزودی مرکز رشد در شهرستان گنبدکاووس راه اندازی خواهدشد ، وی تصریح کرد: این مرکز با هدف حمایت از کارآفرینان و جوانان نخبه و صاحب اختراع راه اندازی می‌شود.

حمیدی، کار آفرینی را تنها راه ایجاد اشتغال نسل جوان دانست و اضافه کرد: کارآفرینی یعنی استفاده حداکثری از منابع محدود با بکارگیری علم، دانش، خرد و دانایی برای زندگی بهتر است و این مهم با شعار محقق نمی شود.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی گلستان و اینکه این بخش نمی تواند به تنهایی محور توسعه استان قرار گیرد، تصریح کرد: امروز بخش کشاورزی با مشکل کمبود زمین و آب مواجه است و تنها با کشاورزی مبتنی بر علم و دانش و خلاقیت و نوآوری می‌توان امنیت غذایی جامعه را تامین کرد.

Hamidi KarAfarini 2

معاون استاندار گلستان یادآور شد: با توجه به مشکلات بخش کشاورزی، امروز محور توسعه استان علاوه بر کشاورزی، بر محور صنعت، خدمات و گردشگری تنظیم شده است که پیگیری تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون ازسوی مسئولان در این جهت است.

حمیدی، شمار دانش آموختگان بخش کشاورزی و مهندسی ساختمان گلستان را ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: جوانان تحصیل کرده باید با فکر و خلاقیت برای خود کارآفرینی کنند و دراین راه دولت نیز حمایت های لازم را انجام می دهد.

وی، کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های موجود را از مصادیق تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری دانست و گفت: با فکر و ایده های خلاق می توان به این مهم دست یافت.

 

برای دیدن گزارش تصویری همایش کارآفرینی گنبد کاووس اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

اين مرد پرتلاش گميشاني در كمتر از 5 سال سرمايه‌اش را 40 براب

ورزشکاران استان گلستان ۷۲ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند

رئیس نهضت سوادآموزی گنبدکاووس: ۲ هزار نفر در نهضت سوادآموزی

صادقلو: امت اسلامی دلایل وقوع حادثه منا را مطالبه کنند

حضور تنها نماینده مسابقات اسکی بانوان در رقابت‌های المپیک زم

پایان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram