Qobarroii N Gazتورکمن نیوز- اخبار گلستان: دبیر شورای اقامه نماز گازگلستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه‌های پرفضیلت رجب و شعبان از غبارروبی و عطرافشانی نمازخانه‌های گاز گلستان در آستانه ماه ضیافت ا... خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سید جواد موسوی در این خصوص گفت: همه ساله شورای اقامه نماز گاز گلستان در آستانه فرارسیدن ماه پرخير و بركت رمضان آئین غبار روبي و عطرافشاني نمازخانه‌های شركت را با حضور جمعي از کارکنان و نمازگزاران برگزار می‌نماید.
وی تصریح کرد: در سال جاری نیز کارکنان گاز گلستان با حضور باشکوه خود در محل نمازخانه شرکت و برگزاری آیین غبارروبی و عطر افشانی به استقبال این ماه روحانی رفته و فضای دل انگیز و باطراوت نمازخانه‌ها را جهت انجام فرایض عبادی و دینی ماه مبارک رمضان تنظیف و عطر آگین کردند.
دبیرشورای اقامه نماز گازگلستان ضمن تقدیر از حضور ارزشمند همه همکارانی که این سنت حسنه را اجرا کردند اظهار داشت: این اقدام معنوی با استقبال خوب همکاران برگزار گردید و امیدواریم این اعمال عبادی مورد رضایت حق تعالی قرار بگیرد و بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیرو برکت بویژه لیالی قدر بنحو مطلوبی بهره مند گردیم.

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مردم و سمن‌ها به پاکسازی جامعه از موادمخدر کمک کنند

واکنش قطر به دست دادن ظریف و الجبیر در ترکیه

هشدار/ اگر شوهرتان مدام این ۶ جمله را می‌گوید، زندگی مشترک‌ت

زیرسازی و آسفالت 60 کیلومتر از معابر روستایی گلستان با قیر ی

راه‌اندازی نخستین شرکت شهرک‌های کشاورزی در گلستان

فرصت دوباره گنبدکاووس برای حضور در لیگ برتر والیبال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram