IMG 6270مراسم و گرامیداشت – تورکمن‌نیوز: به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت اترک طیار طی مراسمی باشکوه در گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مقارن با روز اربعین، ظهر امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از مردم ترکمن صحرا در سالن ورزشی مشکات گنبد کاووس برگزار شد.

روزهای آخر اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ یادآور یکی از تلخ‌ترین ایام برای همشهریان گلستانی است که در آن نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس همراه با هفت تن از همقطاران خود به دیار حق عروج کردند.
16 سال از سقوط هواپیمای یاک 40 که حامل عزیزترین برگزیدگان مردم استان گلستان بود می‌گذرد و هنوز با یادآوری آن روز تلخ دلها به درد می‌آید و اشک به چشمانمان جاری می‌شود.

IMG 6303

به گزارش خبرنگار تورکمن‌نیوز: در حادثه جانگداز سقوط هواپیما؛ اترک طیار نماینده وقت مردم شهرستان گنبد کاووس و بخش محروم داشلی‌برون، به همراه (حجت الاسلام قربانعلی قندهاری، غلامعلی هزارجریبی نمایندگان گرگان و آق‌قلا)، (سید منصور حسینی نماینده مینودشت و کلاله)، (علی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر فندرسک و چشمه‌ساران)، (عظیم گل نماینده بندرترکمن، بندرگز و کردکوی) و (محمد صادق صادقی نماینده علی‌آباد کتول) همچنین (معمی هلاکو نماینده ادواری مردم گنبد کاووس و آزادشهر) به دیار حق شتافند که یاد و خاطره همگی این شهدای گرانقدر همیشه برایمان گرامی است.

شهید اترک طیار نماینده‌ای زحمت‌کش برای مردمش بود که با شهادتش درس ایثار و آزادگی را به ما آموخت.
راهش پررهرو و روانش شاد و صبر و اجر بازماندگان ارجمند و بزرگوارش افزون باد.
آخرت ایمانی بولسون

لینک مرتبط با این خبر:

 

مطالب مرتبط:

اصلاح 17 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آشامیدنی در گلستان

زمان‌بندی برگزاری مراسم مخدومقلی فراغی در سال ۹۶

افتتاح سه پروژه بخش کشاورزی گالیکش در هفته دولت

افزایش 42 درصدی بارندگی در گلستان

تصویر از دورنمای مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی در آق‌توقای

آغاز مسابقات والیبال جام رمضان در بندرترکمن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram