×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Taekid Tamhidat 1تورکمن نیوز - اخبار انتخابات شهرستان گنبد کاووس: معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی، بخشدار گنبد و اعضای کمیته انتخابات برگزار شد تإکید کرد: کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گنبد کاووس تمامی تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: 7 کمیته فناوری و اطلاعات، پشتیبانی، امهاء، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، خبر، کمیته حقوقی و امنیت، ارکان ستاد انتخابات شهرستان گنبد کاووس هستند که برگزاری انتخابات با فعالیت این 7 کمیته تحقق می‌یابد.
وی در تاکید به اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گنبد کاووس خواستار انجام فعالیت‌ها بر اساس تقویم انتخابات در شهرستان شد و بر لزوم بی طرفی اعضای ستاد انتخابات و اعضای کمیته‌ها تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات توسط این کمیته ها فراهم خواهد شد.


فرماندار ویژه گنبد رأی مردم را حق الناس توصیف کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای حفظ آرای مردم در شهرستان گنبد کاووس انجام خواهیم داد./فرماندرای گنبد

 

مطالب مرتبط:

گاز جنوب به شمال می‌رسد

دایناسوری شبیه به پرندگان مدرن کشف شد

روی خوش آسمان به تالاب‌های ایران

شهر زیبای گنبد کاووس را آغل دام‌ها نکنیم/جمع آوری غیر اصولی

مهندس جلال ایری: رویکرد نظام مهندسی ساختمان گلستان، شفافیت و

همسر وزیر ارتباطات کیک تولد همسرش را به وزارت‌خانه برد + عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram