garma 9tاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز-  کودک دو و نیم ساله اهل روستای گوری در غرب جزیره، پس از ترک خانه گم می‌شود و تلاش چهار ساعته اهالی چند روستا تنها جسد این کودک را به همراه می‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ر«صدیق قویدل»، رئیس شورای اسلامی روستای مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ صبح روز گذشته-هشتم تیرماه-(پنجشنبه) کودک دو و نیم ساله‌ای به نام عارف بازیاری گم می‌شود و پس از مدتی اهالی روستاهای اطراف، برای یافتن او بسیج می‌شوند تا اگر وی در چاه افتاده باشد، او را نجات دهند.

وی ادامه داد: پس از چهار ساعت تلاش، جسد این کودک در میان یکی از نخلستان‌های روستای گوری درحالی‌که کبود و سیاه‌رنگ شده بود، یافت شد.

رئیس شورای اسلامی روستای مرادی همچنین از تاول زدن پاهای کودک و چند ضرب‌دیدگی در قسمت‌هایی از بدن از جمله کمر کودک گفت که همین موضوع منجر به درخواست از دادستانی برای کالبدشکافی علت حادثه بوده است.

این شاهد عینی ماجرا، احتمال مرگ کودک براثر گرمازدگی را بسیار بالا دانست و گفت: کودک خردسال بوده و بدون دمپایی به بیرون از خانه رفته که همین موضوع در اوج گرمای قشم، احتمال مرگ براثر گرمازدگی را افزایش می‌دهد.

وی با ابراز تأسف از وقوع چنین رویدادی، تصریح کرد: تاکنون چنین اتفاقی در غرب جزیره قشم نیفتاده و مردم روستاهای گوری و مرادی با این اتفاق تلخ عزادار شدند.

قویدل خاطرنشان کرد: جسد این کودک هنوز دفن‌نشده و در اختیار پزشکی قانونی قشم است.

وی همچنین درخواست کرد که یک پایگاه امدادی و آتش‌نشانی در غرب جزیره احداث شود تا در صورت نیاز، بتوانند سریع خود را به محل حادثه برسانند.

رئیس شورای اسلامی مرادی بیان کرد: زمانی که خودروهای امدادی در راه بودند، جسد یافت شد.

قشم در جنوب بندرعباس امروز دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد را ثبت کرده است./ایسنا

مطالب مرتبط:

کاروان پرحادثه 38017 گنبد کاووس در میان اشک و دلواپسی به فرو

تجلیل از مربیان رشته‌های فنی و حرفه‌ای گنبد کاووس

امروز ضرورت دارد به صنعت اسب و اسبداری به عنوان یک صنعت نگری

4 کشته در تصادف مرگبار دو خودرو سواری در جاده آجی قوشان-گنبد

120 نوعروس گنبدی جهیزیه می‌گیرند/توزیع دو هزار سبد کالا

حضورحداکثری مردم در انتخابات باعث تثبیت شأن و جایگاه نظام و

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram