namayeshgah 5oاخبار اقتصادی-تورکمن‌نیوز-  مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان گفت که پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تجهیزات، تاسیسات با حضور 70 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی از فردا چهارشنبه 6 اردیبهشت به مدت چهار روز کاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در گرگان برپا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  مهرداد یزدی به خبرنگار ما اظهار داشت: شرکت های متقاضی شرکت در این نمایشگاه از هفت استان شامل گلستان، مازندران، خراسان رضوی، تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی و نمایندگی های داخلی کشورهای چین، ترکیه، آلمان و فنلاند هستند.
به گفته وی شرکت های داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی تولیدات صنعت ساختمان خود را در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع برای بازدید عموم عرضه خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را رونمایی محصولات و دستاوردهای نوین صنعت ساختمان و همچنین ایجاد بازار رقابتی میان شرکت های وابسته و معرفی واحدهای تولیدی و صادراتی فعال به مصرف‌کنندگان‌، صادرکنندگان و تولیدکنندگان داخلی برشمرد و افزود: فعالیت رسمی نمایشگاه ساعت 14 فردا چهارشنبه با حضور شماری از فعالان بخش ساختمان و مسئولان مرتبط استانی آغاز خواهد شد.
پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان – آق قلا دایر است./ایرنا

مطالب مرتبط:

ناکامی دختران شمشیرباز ایرانی در مسابقات جهانی فرانسه

حمیدی: خیرین ظرفیت خوبی برای کمک به روش‌های درمان اعتیاد دار

تالاب‌های بین‌المللی گلستان میزبان طبیعت‌گردان نوروزی

در کنگره مسئولان وزارت ارشاد گزارشی از برنامه های سازمان حج

دستگاه قضایی گلستان از سرمایه گذاران حمایت می کند

برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسب ترکمن/به زودی در اردیبهشت‌ماه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram