TurkmensNews Telegram TN

Pezman QaleNoiiتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: ملی‎پوش پرتاب چکش گلستانی درخصوص ثبت رکوردش در سایت فدراسیون جهانی دوومیدانی گفت: ورزشکاری هستم که سخنم بر اساس ادعای بیهوده نیست بلکه بر اساس رکورد کسب‎ شده است از این رو امیدوارم از این پس شایعات این چنینی ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  پژمان قلعه‎نوعی در خصوص کسب سهمیه المپیک و ثبت رکورد آن در سایت فدراسیون جهانی دوومیدانی، اظهار داشت: برای کسب سهمیه المپیک تمرینات سختی داشتم و کسب چنین رکوردی اتفاقی نبوده و کاملا مورد انتظارم بوده است.

وی در خصوص شایعات ایجاد شده مبنی‎ بر دوپینگی بودن وی در مسابقات بلاروس، بیان داشت: امید دارم از این پس شایعات این چنینی ایجاد نشود هر چند معتقد هستم وجود چنین شایعاتی موجب شناخت نقاط ضعف انسان شده از این رو بی‎ضرر و خوب است.

 

مسؤولیت انجام‎نشدن تست دوپینگ در مسابقات بلاروس به عهده ورزشکاران نبوده است

وی با بیان اینکه ورزشکاری هستم که سخنم بر اساس ادعای بیهوده نیست بلکه بر اساس رکورد کسب‎شده است، گفت: پیش از تأیید رکورد توسط فدراسیون جهانی حاضر به مصاحبه با رسانه‎ها نبوده‎ام و در آخرین مصاحبه نیز عنوان کردم که تا تأیید رکورد و مشخص‎شدن نتیجه تست دوپینگ سکوت می کنم از این رو سخن آخرم با رسانه‎ها همان میزان پرتاب و رکود کسب‎شده در مسابقات است.

وی در ارتباط با تست دوپینگ، اظهار داشت: مسؤولیت انجام‎نشدن تست دوپینگ در مسابقات بلاروس به عهده ورزشکاران نبوده است و ما هم نمی‎توانستیم کاری انجام دهیم در عین حال فدراسیون دوومیدانی در جریان مسأله موردنظر قرار گرفت که دو ساعت پس از رسیدن به ایران تست دوپینگ انجام شد و خداوند را شاکر هستم که مشکلی وجود نداشت.

وی با اشاره به المپیک ریو، افزود: زمان اعزام به برزیل در 23 مرداد ماه سال جاری است که مسابقات مقدماتی آن در 27 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سعی می‎کنم در المپیک ریو رکورد مناسبی کسب کنم، خاطرنشان کرد: هر چند بدنم افت و خیز فراوانی دارد در عین حال امیدوارم آمادگی کافی و مناسب برای کسب رکورد مناسب در المپیک ریو ایجاد شود.

 

حمایت کافی  توسط فدراسیون دوومیدانی و مسؤولان استان گلستان انجام شد

وی در خصوص میزان آمادگی‎اش برای المپیک ریو، بیان داشت: تاکنون آمادگی لازم ایجاد شد از طرفی حمایت کافی  توسط فدراسیون دوومیدانی و مسؤولان استان گلستان انجام شده است.

گفتنی است؛ پژمان قلعه‎نوعی ملی‎پوش پرتاب چکش گلستانی ساکن شهرستان کردکوی است که در مسابقات بلاروس با پرتاب 77.18 متر موفق به کسب سهمیه المپیک شد و در 27 مرداد ماه سال جاری برای شرکت در المپیک ریو عازم برزیل است./فارس

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

تشدید قانون مبارزه با دوپینگ در ترکمنستان

برگزاری جشن نوروزگاه در پارک قابوس (باغ ملی) گنبد کاووس/گزار

معاون رئیس جمهور برای شرکت در نشست زنان فرهیخته استان به گلس

بحران سلامت دهان و دندان/سالانه 4 میلیون دندان دایمی در کشور

تمدید رای‌گیری انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه گلستان تا ساعت ۲۱

بخشی از پیکر فردی در ۵۰ کیلومتری محل سیل علی آبادکتول کشف شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram