Farmandari estegbal Haj 3تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد کاووس: حجاج حادثه دیده شهرستان گنبد کاووس در واقعه منا که طبق برنامه فردا چهار شنبه وارد کشور می شوند ،با برگزاری مراسمی از سوی مسئولین و مردم شهرستان مورد استقبال قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، در جلسه هماهنگی آیین استقبال از حجاج حادثه دیده گنبدکاووس که روز سه شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، مقرر شد آیین استقبال از آنان به صورت متمرکز در محل گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار شود.


در این آیین، مسوولان و شهروندان گنبد از اعضای کاروان 38017 به مدیریت ارازمحمد زاهدکلته که بیشترین تعداد جانباختگان و مفقودان حادثه منا در استان گلستان را به خود اختصاص داده است، استقبال و دلجویی می کنند.


فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با بیان اینکه تمامی 20 جانباخته استان گلستان از دو کاروان اهل سنت اعزامی از شهرستان گنبد کاووس هستند، گفت: 16 تن از این عزیزان از اعضای کاروان زاهدکلته هستند که طبق برنامه فردا وارد شهرستان می شوند.
مهندس حمیدی افزود: از دو کاروان اهل سنت اعزامی از گنبدکاووس مجموعا 31 نفر مفقود هستند که 20 نفر از آنها نیز از اعضای کاروانی هستند که فردا وارد شهرستان می شوند.
معاون استاندار گلستان تصریح کرد: در واقعه جانگداز منا، شهرستان گنبدکاووس سنگین ترین خسارت را در استان گلستان دیده است و تمامی شهروندان اعم از شیعه و سنی عزادار این واقعه هستند.


مهندس حمیدی با یادآوری مسوولیت آل سعود در فاجعه منا گفت: دولت عربستان سعی دارد با فرافکنی از زیر بار مسوولیت شانه خالی کند.
وی با بیان اینکه سیاست اصولی دولت جمهوری اسلامی حمایت از مظلوم در سراسر جهان است، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص این واقعه مبنی بر کمک و امداد به تمامی حادثه دیدگان از سوی ایران نیز موید این سیاست است.
در این جلسه مقرر شد حجاج گنبدی به صورت متمرکز از فرودگاه گرگان به گنبد منتقل شده و آیین استقبال از آنان در گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار شود.
سخنرانی امام جمعه اهل سنت و شیعه شهرستان و اهدای گل به حجاج از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این مراسم است.

منبع: فرمانداری

http://www.turkmensnews.com/

 

 

 

مطالب مرتبط:

باخت نماینده تیم لیگ برتر والیبال گنبد کاووس در مصاب با خاتم

رانش زمین در اندونزی/ ۱۱نفر زیر گل‌ولای حبس شدند

نماز عید فطر در مساجد ترکمنستان اقامه شد

تعيين نرخ كاركرد كمباين در برداشت محصول‌های پاييزه گلستان

کشف 400 کیلوگرم تریاک در رامیان

کاهش بارندگی در استان گلستان/ آبدهی رودخانه‌های استان کاهش ی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram