TurkmensNews Telegram TN

Basketbal 10 Eاخبار بسکتبال-تورکمن‌نیوز: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تصمیم رئیس جمهور آمریکا و تاکید وزارت امور خارجه مبنی بر کنترل رفت و آمد اتباع دو کشور و تاثیر آن بر افزایش رقم قرارداد بازیکنان اروپایی ،خرید بازیکن خارجی را دشوار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  محمدمهدی ایزدپناه شامگاه دوشنبه بعد از باخت تیم شهرداری در برابر شیمیدر تهران اظهارداشت: بازیکنان شهرداری نمایش خوبی داشتند و بد شانسی موجب شد تا نتواتیم پیروز میدان باشیم، اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.
وی افزود: با وجود این شکست چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شود ،زیرا بازیکنان شهرداری به خوبی جنگیدند و نشان دادند که برای کسب برد به میدان آمده اند و چنانچه دو بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شوند شرایط تغییر خواهد کرد.
ایزدپناه گفت: باوجود آنکه زمان را از دست داده ایم ،اما سه شنبه جلسه ای با مسئولان شهرداری برگزار خواهیم کرد و امیدواریم با افزایش بودجه بتوانیم بازیکنان خارجی باکیفیت تری را جذب کنیم.
سرمربی تیم شیمیدر تهران نیز گفت: دراین بازی تا مرز شکست پیش رفتیم.
مصطفی هاشمی در خصوص تیم شهرداری گرگان اظهار داشت: سرمربی بخوبی تیم را سازماندهی کرده است و تماشاگران باید در هر شرایطی از تیم شهر شان حمایت کنند و در غیراینصورت بسکتبال گرگان آسیب می بیند.
وی همچنین ابراز امیدورای کرد که مسئولان لیگ طوری برنامه ریزی کنند که همه تیم ها در شرایط برابر و عادلانه بازی های خود را برگزار نمایند.
عصر دوشنبه تیم شیمیدر تهران در گرگان با نتیجه 76 بر 74 از سد تیم شهرداری گذشت./ایرنا

مطالب مرتبط:

سقوط از آبشار لووه جان یک نفر را گرفت

چاه فاضلاب کودک سه ساله خرمشهری را به کام مرگ برد

مدیر کل عشایر خراسان شمالی مردم مراوه‌تپه را به شخم‌ زدن مرا

درگیری خونین در دربی مازندران/ بازی نیمه‌تمام ماند/ کمیته ان

گلستان رتبه چهارم رشد صنعت کشور را کسب کرد

نکاتی در مورد خرید کالباس و سوسیس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram