Otaq Asnafتورکمن نیوز- اخبار استان گلستان: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سومین یادواره شهدای اصناف استان گلستان در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، درویش‌علی حسن‌زاده، ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی اظهار داشت: اصناف همواره همپای انقلاب اسلامی بوده و در ایام 8 سال دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف حضور مؤثری داشته است.

وی افزود: اصناف استان گلستان 250 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امسال همزمان با دهه فجر سومین یادواره شهدای اصناف گلستان در روز 15 بهمن در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: کمیته اصناف ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گلستان بیش از 40 برنامه برای اجرا در نظر دارد.

حسن‌زاده افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شهرستان‌ها در روزهای 12 و 22 بهمن، همایش تبیین نقش اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی در گرگان و همایش تبیین شرایط پسابرجام و نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود فضای اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته اصناف است.

به گفته وی، آذین‌بندی سطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری همایش اصناف، وحدت و اقتدار در بندرترکمن از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

حسن‌زاده تأکید کرد: 17 پروژه صنعتی باارزش 570 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 286 نفر در 8 شهرستان آزادشهر، رامیان، آق‌قلا، علی‌آباد، کلاله، گرگان، گمیشان و گنبد نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، خانه صنعت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و مجتمع دخانیات از اعضای کمیته اصناف هستند.

رئیس کمیته تقریب مذاهب و رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این نشست اظهار داشت: برنامه‌های محوری کمیته تقریب مذاهب شامل جشن انقلاب، مراسم طلوع فجر، جشن انقلاب بانوان، همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب و بازدید از خانواده شهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی خیرخواه افزود: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب را پیش رو داریم و باید آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب را به آن‌ها منتقل کنیم./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در گلستان در ایام نوروز

جلسه برنامه‌ریزی تدفین شهدای حادثه‌ منا در فرمانداری ویژه گن

کم رنگ شدن حاشیه امن زمین خواران در گلستان

بازنگری 127 استاندارد ملی در گلستان

اسامی حجاج کشته شده استان گلستان در حادثه رمی‌جمرات

هیات تجاری گلستان در قزاقستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram