mohamad reza akbari 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۵۶۱ پرونده قاچاق با ارزش ۶۲ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمدرضا اکبری، عصر شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام این خبر، از دستگیری دو هزار و ۴۲۵ مرد و ۱۶۱ زن در همین رابطه خبرداد و بیان کرد: در بین این پرونده‌ها ۹ پرونده بالای ۱۰ میلیون تومان و ۱۵۱ پرونده گمرکی بالای ۱۰ میلیون تومان و یک هزار و ۴۷۸ پرونده زیر ۱۰ میلیون تومان داشتیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان این که در بین قاچاق ها ۹۲ هزار لیتر سوخت نیز وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال ۷ کارگاه آموزشی در سطح استان و ۸ طرح سراسری از طریق ناجا، پنج طرح و ۱۳ رزمایش برگزار شد.

امیر بنی کریم، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان نیز در این جلسه، با بیان این که در ۹ ماه گذشته ۵۰ هزار لیتر فرآورده مکشوفه داشتیم که برخی قاچاق و برخی عدم اظهار بود، بیان کرد: دستورالعمل مبارزه با قاچاق سوخت ابلاغ شد و نتایج خوبی نیز گرفتیم.

معاون خبر صداوسیمای گلستان نیز در این جلسه گفت: در ۱۰ ماهه سال امسال ۲۰ برنامه در قالب هشت برنامه رادیویی و ۱۲ برنامه تلویزیونی به موضوع قاچاق کالا و ارز پرداخته‌شده است.

سید رحمان یوسفی افزود: صدای فارسی یک هزار و ۴۸۶ دقیقه، صدای ترکمن ۸۱۰ دقیقه، سیما ۸۸۵ دقیقه و درمجموع ۳ هزار و ۱۸۱ دقیقه برنامه اجرا شد و در بخش خبر نیز ۸۲۳ دقیقه خبر مکتوب و تلفنی پخش‌شده است./ مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه مشاوران جوان

بازدید استاندار گلستان از کارخانه بانیار پلیمر در شهرک صنعت

کشف بیش از 226 کیلو تریاک در خوروبیابانک که به سمت گنبدکاووس

گلستان میزبان دومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه خلاق ایثار

مرگ گوزن زرد در لرستان بر اثر سنگ‌سار کردن بازدیدکنندگان

مدیرعامل سابق مخابرات گلستان: بیش از ۸۰ هزار پورت ADSL در گل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram