×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Ali PurAli02تورکمن نیوز اخبار انتخابات استان گلستان: دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: حدود 810 نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی رد صلاحیت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) علی پورعلی مطلق صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری گفت: هیات های اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت حدود 10 هزار 967 نفر را تایید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از 12 هزار و 123 داوطلب انتخابات مجلس دهم حدود 291 نفر انصراف داده اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور اظهارداشت: آن عده از داوطلبان که براساس نظر هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه تائید صلاحیت نشده اند به استناد تبصره ماده 51 قانون انتخابات مجلس می توانند از تاریخ ابلاغ فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه های انتخابیه حداکثر در مدت چهار روز از امروز - 16 تا 19 دی ماه 1394 - از ساعت 8 صبح تا 16 به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

پورعلی مطلق ادامه داد: هیات نظارت استان ها نیز 20 تا 26 دی ماه به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده رسیدگی می کنند.

وی یادآور شد: همچنین دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص تمامی داوطلبان و اعلام قطعی اسامی به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور از 27 دی تا 16 بهمن ماه خواهد بود.

دبیرستاد انتخابات کشور افزود: زمان دریافت شکایت از داوطلبانی که در مراحل قبل تایید و توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند، از 17 تا 19 بهمن ماه خواهد بود و شورای نگهبان از 20 تا 26 بهمن به شکایات رسیدگی می کند.

پورعلی مطلق خاطرنشان کرد: اسامی قطعی نامزدها نیز 27 بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می شود و انتشار اسامی آنان توسط فرمانداران 28 بهمن ماه خواهد بود.

وی همچنین گفت: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از 29 بهمن ماه تا 5 اسفندماه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود.

برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 هزار و 123 داوطلب و برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 801 داوطلب نام نویسی کرده‌اند.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تبلیغات‌شان به قومی

بررسی اجمالی طرح استانی شدن انتخابات مجلس

2 فوتبالیست دختر گلستانی از کرمان و لرستان به تیم ملی جوانان

برگزاری رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان

آراء ۱۳۵ شعبه به ستاد انتخابات گرگان رسید

هفته دهم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram