tirandazi 15aاخبار اجتماعی-ترکمن نیوز-  فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از شش ساعت دستگیر شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران،  به نقل ایرنا،سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: درعملیات دستگیری این متهم، تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیری فشنگ نیز کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: درپی تماس شهروندان با مرکزیت فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در حوالی روستای قره قاشلی و زخمی شدن یک نفر از اهالی ،مامورین در سریعترین زمان ممکن به محل مورد نظرعزیمت و اقدام لازم را در زمینه شناسایی عامل یا عاملان تیراندازی انجام دادند که در کمترین زمان مخفیگاه متهم شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش منابع محلی؛ متهم و مصدوم این حادثه تیراندازی از چوپانان منطقه بوده که اختلافات و درگیری های قبلی آنان زمینه ساز این حادثه شده است.

مطالب مرتبط:

آغاز فعالیت نخستین مجتمع روستایی بهزیستی در کلاله

مشارکت اقوام و پیروان مذاهب در مدیریت کشور از برنامه‌های روح

سنت‌های عید فطر در ميان ترکمن‌ها

تاثیر مانتو بر هویت فرهنگی اقوام/ مانتو عامل حجاب یا بدحجابی

پیش‌بینی باران و کاهش دما در گلستان/خزر مواج است

مسابقات تیراندازی در بندرترکمن با عنوان جام محیط زیست برگزار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram