Daryaاخبار محیط زیست- تورکمن نیوز؛ فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان در ۲ عملیات، چند نفر از صیادان غیر مجاز را دستگیر و به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ پاسدار غفار سعیدی‌نسب اظهار داشت: نیروهای این یگان در یک عملیات دریایی جهت مقابله با صیادان غیر مجاز، در منطقه چالاشت، یک فروند قایق موتوری 5 قوه اسب از نوع پارسیان با یک سرنشین، به همراه ادوات و آلات صیادی غیر مجاز مانند یک دستگاه جی پی اس را شناسایی کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای انقلاب شهرستان بندرترکمن هدایت گردیدند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در یک عملیات دیگر که از سوی نیروهای یگان حفاظت شیلات استان انجام شد، یک نفر صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند شناور 5 قوه اسب پارسیان، به همراه 10 رشته دام ماهیان استخوانی، مقدار 14 کیلوگرم ماهی فلسدار و 10 شاخه لنگر غیر مجاز شناسایی و دستگیر شد.

سعیدی‌نسب تصریح کرد: در ادامه این عملیات و در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی جزیره آشوراده، 3 نفر از صیادان غیرمجاز به همراه یک فروند قایق موتوری با بدنه چوبی، 6 رشته دام غیرمجاز استخوانی و 6 شاخه لنگر دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان اظهار کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضائی برای رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی و اعزام شده‌اند./تسنیم

با کانال تلگرامی ورزشی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

رونمایی ثبت مراسم آق آش (آق‌قویون) در آثار ملی و معنوی ایران

۲ هزار تعاونی در شهرستان گنبد فعالیت دارد

عوارض شوینده ها را جدی بگیرید/انتشار گازهای سمی در خانه تکان

اعلام برنامه‌هاي بزرگداشت روز ارتش جمهوري اسلامي در گنبدكاوو

اعزام بیش از 86 هزار ایرانی به حج تمتع در سال جاری/ تاکید بر

حضور تنها نماینده دوچرخه‌سواری بانوان در مسابقات قهرمانی دوگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram