1985596تورکمن نیوز - اخبار گرگان: رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه مدارس گرگان در هفته آخر سال دایر است، گفت: مدیران اجازه تعطیل کردن مدارس را ندارند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، نصرالله کشیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس شهرستان گرگان از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده به جز روز یکشنبه که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل است، دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورتی که تعداد دانش آموزان به حداقل نرسد، مدیران اجازه تعطیلی مدارس را ندارند و دانش آموزان هم باید تا پایان وقت در مدارس حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که گفته می شود دانش آموزان برای نیامدن به مدرسه باید فرم هایی را پر کنند، بیان کرد: خیر، همچین چیزی در مدارس وجود ندارد و دانش آموزان فقط با اطلاع به مدرسه برای سفر می توانند چند روز مرخصی بگیرند.

کشیری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ حدود ۲۴۸ هزار ساعت آموزش به معلمان داده شده است و دبیران با روش و تکنیک های تدریس آشنا شدند.

نصرالله کشیری با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال گفت: خوشبختانه تا به امروز گزارشی در خصوص حمل مواد محترقه توسط دانش آموزان به آموزش و پرورش شهرستان گرگان گزارش نشده است. تعدادی از همکاران ما در نیروی انتظامی در این ایام با حضور در ۲۰ مدرسه حساس شهر گرگان، توصیه و آموزش های لازم را در شب چهارشنبه آخر سال به آن ها ارائه می دهند.

او در پایان گفت: در صورتی که مواد محترقه از دانش آموزان گرفته شود، مدیران مدارس به طور جدی و قاطعانه با این مسئله برخورد خواهند کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews
برای عضویت کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

وقتی قبر را باز کرد از ترس فرار کرد!!!

تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در گنبدكاووس

هفته دهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

آی او اس ۱۰.۳ جدید را روی آیفون و آی پد خود نصب کنید

فرماندار گمیشان حملات تروریستی در تهران را محکوم کرد

اموال بابک زنجانی را قسطی نمی‌فروشیم؛ فقط نقد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram