khane 1oاخبار فرهنگی-تورکمن‌نیوز-  تشکل صنفی خانه مطبوعات،  فعالیت های خود را در راستای کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی­های قانونی و مسوولانه رسانه ها با رویکرد صنفی جهت  کمک به اقتصاد رسانه ها از طریق آموزش و ترویج شیوه­ های روزآمد مدیریت رسانه و دفاع از حقوق حرفه­ا ی اعضا و حل مشکلات صنفی اعضا و فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای آنان و چندین و چند وظیفه صنفی دیگر است .

اما آن چیزی که امروزه اهمیت پیدا کرده بالا بردن سطح رفاه معیشت این قشر عزیز  و بالابردن توانایی های حرفه ای آنها می باشد، این تشکل یک تشکل صنفی می باشد و باید جدای از جانب داری های سیاسی در پی بالابردن سطح رفاه، اعضای این تشکل صنفی باشد.
متاسفانه آفتی که امروزه در تمام تشکل های صنفی رخنه کرده ، جبهه گیری های سیاسی است که اعضای آن نسبت به موضوعیت تشکل ها دارند و به عینه در انتخابات های درون تشکیلاتی نمیان تر می گرد. به نظر شخص بنده این موضوع یک آفت بزرگ است که جلوی پیشرفت کار و مطالبه حقوق اعضا در راستای قانون را می گیرد و اعضا را درگیر حاشیه های موضوع می نماید، حاشیه هایی که گاها خود بزرگتر از متن اصلی دیده می شوند!
آن چیزی که همکاران و فعالان این عرصه باید مورد توجه قراردهند، این موضوع است که به دور از جانب داری های سیاسی، خانه مطبوعت را جولانگاه تفکرات سیاسی و شخصی ننموده و تنها برای فعالیت صنفی وارد عرصه انتخابات این دوره گردند تا فعالان عرصه مطبوعات استان از جایگاه صنفی خویش به احقاق حقوق صنفی و قانونی خود بپردازند.

خبرنگار سعید ایگدری             انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

محمد وکیلی 19 بازیکن را به نهمین اردوی تیم ملی والیبال نوجوا

چرا نمایندگان مجلس، موسیقی را حذف نمی‌کنند؟!

دانش‌آموزان گلستانی راه و منش سال 1357 را زنده کردند

امید گلستان به تداوم برگزاری کورس گنبد/ اسبدوانی به خانه باز

ایران بالاترین نرخ رشد سرطان را به خود اختصاص داد

پزشکی قانونی کاهش نزاع در گلستان را خبر دارد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram