SH GHaravi TN17 Shاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز-  نماینده مردم گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس از اختصاص ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش‌های مختلف شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه تپه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  شهرام کوسه‌غراوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اختصاص این میزان اعتبار در سال‌های اخیر را  بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: در کمیسیون تلفیق بودجه مصوب شد تا 30 درصد اعتبارات استانی افزایش یابد.

وی افزود: در یک سال‌و‌نیم کار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردیم تا پیگیر قول‌هایمان باشیم که تاکنون بخشی از آن‌ها را عملی کرده‌ایم. سد نرماب چل‌چای یکی از پروژه‌هایی بوده که اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد و قرار است این طرح تا پایان سال 97 عملیاتی شود.

نماینده مردم گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس همچنین از افتتاح آزادراه گالیکش و آغاز به کار دوباره پروازهای فرودگاه کلاله در هفته دولت خبر داد.

کوسه‌غراوی همچنین از بهره‌برداری از بیمارستان کلاله و کلنگ زنی بیمارستانی در مراوه‌تپه هم خبر داد و افزود: سال 96 مصادف با نخستین سال برنامه ششم است و موضوعاتی که در برنامه ششم نسبت به شاخص‌های اقتصادی نسبت به بهره‌وری تورم، اشتغال تولید ناخالص داخلی و موضوعاتی که شاخص‌های اقتصادی را در برنامه ششم ترسیم کردند که باید در انتهای برنامه به آن برسیم.

 

گردآوری: گروه خبری تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

 منبع: tasnimnews.com

مطالب مرتبط:

مشحون: پول بدهی به فیبا در سفارت است/ امیدوارم تیم دختران به

دستگیری مادری به جرم سرقت در گنبد کاووس/کودک‌ربایی برای منحر

توزیع 100 جلد کتاب داستان و لوازم التحریر در مناطق مرزی برای

حضور بانوان درمشارکت‌های سیاسی و مدیریت شهری، نماد پیشرفت دم

تعطیلات نوروز و کبد چرب

مدرسه روستایی قودنه کلاله در آتش سوخت/ دانش آموزان دچار آسیب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram