×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

sandogh ray 01تورکمن نیوز- اخبار انتخابات: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در روز انتخابات در استان گلستان یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن‌های ایران علی‌اصغر طهماسبی، ظهر دیروز در همایش انتخابات، مشارکت، امنیت و اقتدار نظام اظهار داشت: استان گلستان در 6 حوزه انتخابیه خود یک هزار و 332 شعبه اخذ رأی در روز انتخابات دارد.

وی افزود: 7 نماینده از استان گلستان وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند که برای انتخاب این افراد 6 حوزه انتخابیه، یک هزار و 332 شعبه اخذ رأی و 19 هزار و 900 نفر عوامل اجرایی در نظر گرفته‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: در مجلس خبرگان نیز استان گلستان 2 نماینده دارد که برای این انتخابات یک حوزه انتخابیه در نظر گرفته‌شده است.

طهماسبی گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز به حضور مردم می‌بالیدند.

به گفته وی تاکنون 33 انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزارشده است و در آستانه انتخاباتی هستیم که سرنوشت مردم و نظام را مشخص می‌کند و به همین دلیل باید شورونشاط انتخاباتی داشته باشیم.

طهماسبی اظهار کرد: انتخابات 4 رکن اساسی امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت دارد، در بهترین حالت در نظام‌های غربی تنها 35 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند اما در ایران متوسط کشور 70 درصد و در استان گلستان نیز تا 92 درصد مشارکت مردمی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم تا کانون‌های چالش را در استان گلستان شناسایی کرده و از بین ببریم، هر داوطلبی می‌تواند در شهرستان خود 2 ستاد انتخاباتی بانوان و آقایان داشته باشد.

طهماسبی افزود: تاکنون در استان گلستان 16 هزار و یک‌صد نشست خانگی و بیرونی انتخاباتی برگزارشده است و امنیت همه این نشست‌ها تأمین‌شده است.

وی تأکید کرد: اقدامات پیشگیرانه در دستور کار است تا امنیت انتخابات تأمین شود اما قصد نداریم فضای انتخابات را امنیتی کنیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: رعایت امنیت ملی، عدم وابستگی به مراکز ثروت و قدرت، رعایت اصل بی‌طرفی، برخورد قانونی و اطمینان بخشی برای برگزاری انتخابات سالم در دستور کار ما است.

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

آدینه: گازرسانی 14 روستای بخش گنبد کاووس تا دهه فجر بهره‌برد

اجرای ۱۲ پروژه در حوزه بانوان استان گلستان

جدول زمانبندي مراسم بزرگداشت عارف و شاعر شهير ايراني تركمن م

9 میلیارد ریال جزای نقدی قاچاقچی مشروبات الکی در گلستان

تام کروز در صحنه فیلمبردای «ماموریت غیرممکن» دچار حادثه شد/

توجه به کودکان و نوجوانان در واقع توجه به توسعه کشور است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram