ketab1 30mاخبار فرهنگی - تورکمن نیوز -   مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس  از اجرای اولین حلقه کتابخوانی با همکاری فرمانداری وِیژه گنبد، نهاد کتابخانه ها و مدیریت پیش دبستانی سرزمین سبزگنبد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سیدعلی کریمیان در خصوص این طرح گفت: در این طرح  کودکان حاضر در پارک ها را دور هم جمع کرده و با تشکیل یک حلقه توسط مربی به قصه گویی، قرآن خوانی و شعرخوانی می پردازند.
وی افزود: انشاء الله این طرح را به همت و مساعدت فرماندار محترم و نهاد ها و سمن ها در تمامی پارک ها اجرا خواهیم نمود و هدف از برگزاری این طرح در پارک ها را چنین بیان نمود: طبق یک کار مطالعاتی و تحقیقی به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین مکان ها که کودکان با علاقمندی در آن حضور می یابند، پارک ها می باشد  که تصمیم گرفتیم به این شور ونشاط حاصل از بازی، کتابخوانی و جشن کتاب را نیزاضافه کنیم تا بدین شکل فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بین کودکان ترویج کرده باشیم.

ketab2 30m

این فعال فرهنگی در پایان از خیرین و به خصوص مسئولین و نهاد های که دغدغه ی مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی را دارند خواست که در این امر، انجمن را یاری نمایند زیرا یکی از راه های پیشگیری از معضلات اجتماعی ترویج کتابخوانی و بالا بردن فرهنگ مطالعه وکتابخوانی درسطح اجنماع به خصوص کودکان است.
گفتنی است انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با توجه به این که مدتی است بدون مکان می باشد اما به فعالیت های خود با قوت ادامه میدهد.
 اشاره می شود سیدعلی کریمیان یکی از چهره های شاخص ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان گلستان به شمار می آید.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: shalamchenews

مطالب مرتبط:

اشتباه سرمایه گذار باعث توقیف طرح موج های آبی گنبد‌کاووس شد

آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس غبارروبی می‌شو

احداث 7دستگاه پل در محور مرزی اینچه برون

بازگشائی همه محورهای روستایی/بیشترین خسارت سیل به اراضی کشاو

آغاز توزیع مرغ منجمد یارانه‌ای در شهرهای گلستان

حضور حماسی روزه‌داران شرق گلستان در راهپیمایی روز قدس با فری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram