vizit bimar gonbad 01تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس از پذیرش و ویزیت 23 هزارو 316 بیمار در مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان درفاصله زمانی 28 اسفند 94 تا 10 فروردین 95 خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، دکتر رسول صلاحی اظهار داشت: این بیماران در شش بیمارستان دولتی و خصوصی و شش مرکز بهداشتی و درمانی درسطح شهر و مناطق روستایی گنبدکاووس پذیرش و ویزیت شدند.
وی گفت: از مجموع بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و بهداشتی گنبدکاووس در 12 روز گذشته، تعداد یک هزار و 969 بیمار بستری و یک هزارو 70 نفر آنان نیز مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
صلاحی همچنین با اشاره به عملکرد مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس 115) این شهرستان در مدت زمانی 28 اسفند 94 تا 10 فروردین 95، اضافه کرد: این مرکز متشکل از 9 تیم پزشکی با 13 دستگاه آمبولانس، 448 مورد ماموریت انجام داده است که درمجموع 287 بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی منتقل و به 179 بیمار و مصدوم درمحل امداد رسانی کرده است.
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس همچنین به عملکرد واحد بیماری های مرکز بهداشت این شهرستان در 12 روز گذشته از تعطیلات نوروز 95 اشاره کرد و گفت: این واحد که بیشتر طرح واکسیناسیون علیه بیماری ها را بر عهده دارد، در مدت ذکر شده 711 مورد واکسن زده است که 557 مورد آن مربوط به اطفال و نوزادان و 154 مورد واکسن هاری بوده است ضمن اینکه 113 مورد نیز گواهی ازدواج صادر کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

نیازی به واردات بادام نیست/افزایش چشمگیر تولید گردو در سال‌

بررسی "تسهیلات نجومی" دستور کار جدید مجلس/وام‌های ۱۰ هزار می

تورکمن‌ها در عصر ساسانیان و گوک تورک‌ها

استقبال چشمگیر هواداران از کورس سوارکاری گنبدکاووس

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در گرگان

طلا سقوط کرد/همراهی دلار در کاهش قیمت+جدول قیمت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram