Gas 29 Mاخبار مراوه تپه-تورکمن‌نیوز- فرماندار مراوه‌تپه گفت: روستای آق‌امام بیش از 2 هزار نفر جمعیت دارد که در هفته دولت شاهد گازرسانی به روستای آق‌امام خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  اسماعیل تاجی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: روستای آق‌امام از توابع بخش گلیداغ است و این روستا بیش از 2 هزار نفر جمعیت دارد که در هفته دولت شاهد گازرسانی به روستای آق‌امام خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گاز یک موهبت الهی است، تصریح کرد: قریب به 70 درصد جمعیت شهرستان مراوه‌تپه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

* روستای آق‌امام بیش از 2 هزار نفر جمعیت دارد/ گازرسانی به روستای آق‌امام در هفته دولت

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه در هفته دولت گازرسانی، آبرسانی و جاده‌های روستایی در شهرستان مراوه‌تپه به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته بزرگترین پروژه گازرسانی استان را داشتیم.

تاجی با بیان اینکه روستای آق‌امام از توابع بخش گلیداغ است، ابراز کرد: روستای آق‌امام بیش از 2 هزار نفر جمعیت دارد که در هفته دولت شاهد گازرسانی به روستای آق‌امام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال 1396 بیش از 80 درصد از جمعیت شهرستان مراوه‌تپه از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

*54 درصد جمعیت شهرستان مراوه‌تپه از آب شرب استفاده می‌کنند

فرماندار مراوه‌تپه درخصوص آب شرب سالم در شهرستان مراوه‌تپه اذعان کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهرستان مراوه‌تپه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل آب شرب و عدم وجود منبع آب است.

وی یادآور شد: اگر در شهرستان مراوه‌تپه شبکه‌های آبرسانی داشته باشیم دیگر با این مشکلات روبه رو نخواهیم بود به علت کمبود منبع، چشمه‌ها و سایر منابع آبی است که آب شرب ما با مشکل روبه رو است.

تاجی بیان کرد: به جرئت می‌توانم بگویم که 54 درصد جمعیت شهرستان مراوه‌تپه از آب شرب استفاده می‌کنند و از این موهبت الهی بهره‌مند هستند و ما درصدد هستیم تا بتوانیم نیازهای اولیه مردم این شهرستان را مرتفع کنیم.

* مرکز جامعه سلامت در شهرستان مراوه‌تپه کلنگ‌زنی شد

وی با بیان اینکه شهرستان مراوه‌تپه دارای چهار مجتمع آبرسانی است، خاطرنشان کرد: اگر این چهار منبع به طور کامل به بهره‌برداری برسد بیش از 95 درصد از جمعیت شهرستان مراوه‌تپه از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار مراوه‌تپه ابراز کرد: مرکز جامعه سلامت در شهرستان مراوه‌تپه کلنگ‌زنی شد که مسائل اداری آن به اتمام رسیده است و از ماه جاری شاهد اجرایی شدن پروژه مرکز جامعه سلامت در این شهرستان خواهیم بود.

تاجی اذعان کرد: مرکز جامعه سلامت شهرستان مراوه‌تپه تلاش دارد با بیماری‌هایی نظیر سالک و سل و غیره مبارزه کند و در این زمینه آموزش‌های لازم را انجام می‌دهد.

* مبتلایان به بیماری سالک در شهرستان مراوه‌تپه کاهش یافت/ شهرستان مراوه‌تپه در پیشگیری از بیماری سالک موفق‌ عمل کرده است

وی با بیان اینکه هر ساله شاهد کاهش مبتلایان به بیماری سالک در شهرستان مراوه‌تپه هستیم، افزود: دو سال است که شاخص اولیه در زمینه بیماری سالک شهرستان مراوه‌تپه پایین آمده است.

فرماندار مراوه‌تپه با بیان اینکه شهرستان مراوه‌تپه جزو شهرستان‌هایی است که در پیشگیری از بیماری سالک موفق‌تر عمل کرده است، گفت: متاسفانه هنوز در این زمینه به صفر نرسیدیم ولی هرسال نسبت به سال گذشته رقم قابل توجهی مبتلایان به بیماری سالک در این شهرستان کاهش می‌یابد.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: golestan.farsnews.com

 

مطالب مرتبط:

دستگیری صیادان غیر مجاز در گلستان

تداوم آتش سوزی در جنگل‌های شرق استان گلستان

تاکید فرماندار ویژه بر حضور پر شور فرهنگیان در عرصه انتخابات

انصراف سه کاندیدا در گنبدکاووس

یک زخمی در تصادف محور آزادشهر- گنبدکاووس

قاتلی که سرباز ترکیه‌ای را در شب کودتا سربُرید+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram