TurkmensNews Telegram TN

ordo tim montakheb boksing 01تورکمن نیوز- اخبار ورزش‌های رزمی: دبیر هیئت ورزش های رزمی گلستان از اردوی تیم منتخب کمیته کیک بوکسینگ کشور در مرکز گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رضا منوچهری درباره انتشار خبری مبنی بر میزبانی گلستان از اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ بیان کرد: تیمی که در گرگان اردو زده است تیم ملی نبوده و تیم منتخب کمیته کیک بوکسینگ آی کیا (AIKIA) ایران است.

منوچهری افزود: تنها یک تیم ملی کیک بوکسینگ در ایران وجود دارد که از قالب تیم های استان ها انتخاب می شوند اما این تیم که در گرگان اردو زده تنها به یک سبک رزمی اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم منتخب که برای حضور در مسابقات بین المللی شکوه خلیج فارس آماده می شود تا ۲۵ مرداد در استان گلستان به تمرین می پردازد.

وی با بیان اینکه هیچ بازیگن گلستانی در تیم اصلی منتخب کیک بوکسینگ حضور ندارد، ادامه داد: نماینده این سبک در گلستان برای آنکه رزمی کاران استان از تجربه بازیکنان تیم ملی بهره ببرند میزبانی این اردو را پذیرفته است.

دبیر هیئت ورزش های رزمی از برگزاری دو مسابقه استانی خبر داد و گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت روز جمعه یک دوره مسابقه سوپرکنتاکت بانوان و یک دوره مسابقه موی تای در گرگان برگزار می شود.

به گفته منوچهری، هیئت ورزش های رزمی بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۲۵ سبک فعال دارد./ مهر

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

خبرنگاران گلستان نحوه صحیح پرسیدن سوال را فرا گیرند

دیدار مسابقه تیم ملی ایران و ترکمنستان رایگان شد

شوک قیمت در بازار گوشت

تئاتر در ترکمن صحرا

برگزاری مانور مواجهه باکمبود منابع انرژی و جابجایی شبکه در ش

وقوع ۱۸۶ مورد آتش سوزی در جنگل‌های گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram