b_300_300_16777215_00_images_Golestan_Komite-Emdad.jpgتورکمن نیوز- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رامیان گفت: امسال بیش از ۳۸ میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) رامیان اختصاص یافته است.

 

 ایوب قزلسفلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامیان اظهار داشت: در سال 93 برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رامیان، بیش از 38 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده که تاکنون 18 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: با این میزان اعتبار تخصیص داده شده، 108 پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده که 61 پرونده با 850 میلیون تومان اعتبار موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و امیدواریم با حمایت بانک‌ها بقیه پرونده‌ها نیز پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رامیان تصریح کرد: در همین راستا باید از روسای بانک‌های عامل که بیشترین همکاری را با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داشته‌اند، قدردانی کرد.

قزلسفلو اظهار کرد: در این مدت به 505 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آموزش و مهارت‌های اشتغالزایی بلندمدت و کوتاه مدت داده شده است.

وی گفت: 8 هزار و 500 نفر در شهرستان رامیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و 36 خانوار نیز در نوبت حمایت هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رامیان افزود: کارانگیزی، اشتغال و توان افزایی در مشاغل خانگی از اهداف طرح خوداشتغالی این نهاد است.

قزلسفلو همچنین اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در 178 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان رامیان برگزار شد./تسنیم

مطالب مرتبط:

گوشت گوسفند 500 تا 1000 تومان کاهش یافت

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای صادرات کالا

جزیده: شگفتی ساز لیگ برتر می‌شویم /تیم جواهری گنبد برای بقا

دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به استاندار گلستان برای رسی

داماد روستایی، 2 میلیارد شاباش گرفت

کشف 400 کیلوگرم تریاک در رامیان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram