TurkmensNews Telegram TN

tim meli footbal 01اخبار فوتبال- تورکمن نیوز: بازیکنان تیم ملی فوتبال که امروز به ایران بازگشتند، با حضور در ساختمان «پک» ریکاوری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ساختمان پک (Performance Elite Center) تمرینات ریکاوری و بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرده و سپس به استخر رفتند.

سردار آزمون که در لیست بازیکنان دعوت شده در دو مسابقه برابر کره جنوبی و سوریه بود و تیم ملی فوتبال را در کره به خاطر داشتن کارت زرد و محرومیت همراهی نکرده بود، به جمع ملی پوشان ملحق شد و در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

همچنین تمرینات تیم ملی فوتبال فردا (۱۲ شهریورماه) از ساعت ۱۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود که ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین برای حضور رسانه های گروهی آزاد است. از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۱۵ خبرنگاران می توانند با بازیکنان و کادر فنی مصاحبه داشته و سپس ۱۵ دقیقه از تمرینات ملی پوشان فیلمبرداری و یا عکس گرفته و استادیوم را ترک کنند.

روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ، کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی روش پیش از دیدار برابر سوریه از ساعت ۱۶:۰۰ در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد و از ساعت ۱۸ تمرین تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه نفت آغاز می شود که ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین برای حضور خبرنگاران آزاد است.

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: mehrnews.com

مطالب مرتبط:

انتخاب مربی بدنساز تیم ملی والیبال

بازگشت 438 هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی

تیم والیبال نوجوانان راهی روسیه شد

رحمت‌نیا: بررسی و شناخت تنگناهای مناطق مرزی در توسعه این منا

تیم‌های آلیش و ترکمن گورش بانوان ایران در بازی‌های داخل سالن

آغاز مرحله جدید والیبال تیم ملی بانوان کشور با ورود مایدا چی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram