tenis banovan 01اخبار ورزشی بانوان- تورکمن نیوز: رییس هیات تنیس استان گلستان گفت: رقابت های لیگ دسته اول بانوان این رشته ورزشی در مجموعه تنیس باشگاه شکوه طبیعت گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمدابراهیم جرجانی افزود: این رقابت ها با شرکت شش تیم ازعصر یکشنبه آغاز شده و سه تیم برتر این رقابت ها به لیگ برتر باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
وی اظهار داشت: ورزشکاران استان های گلستان، سیستان و بلوچستان، البرز و قزوین در این مسابقات حضور دارند که به مدت سه روز رقابت های خود انجام می دهند.
جرجانی یادآور شد: در نخستین دیدارهای برگزار شده این دوره از رقابت ها، تیم مینودر قزوین 2 بر یک هیات تنیس البرز را شکست داد و شهید عابدینی قزوین سه بر صفر شکوه طبیعت گلستان را مغلوب کرد.
به گفته وی؛ همچنین تیم ملل گلستان سه بر صفر برابر مینودر قزوین به برتری رسید و حافظ اعتماد زاهدان هم 2 بر یک شهید عابدینی قزوین را شکست داد.
در این دوره از رقابت ها تیم های هیات تنیس البرز ، مینودر قزوین، شکوه طبیعت گلستان، شهید عابدینی قزوین، حافظ اعتماد زاهدان و ملل گلستان حضور دارند.
سرداوری این دوره از رقابت ها برعهده آزیتا ملک احمدی می باشد و زینب سادات حسینی، الهام ابراهیمی و بهناز تعبدی نیز امر قضاوت را بر عهده دارند.
همچنین پیش از این مسابقات تنیس پسران 16 تا 18 سال کشور با قهرمانی تیم استان قم در گرگان پایان یافت و آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان و خراسان رضوی هم مشترک سوم شدند.
در پایان مسابقات تنیس پسران زیر 16 سال کشور در بخش انفرادی محمد میرزایی از اصفهان و رهام عباسی از گیلان به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند و مهرشاد قفقازی از اصفهان و سینا مقیمی از خراسان رضوی هم به طور مشترک سوم شدند.
در رده سنی زیر 18 سال نیز امیر حسین بادی از قم صاحب عنوان قهرمانی شد و آرمان جلیلی از آذربایجان غربی در جایگاه دوم ایستاد، نوید ضرابی از اصفهان و کیا کهنمویی از آذربایجان غربی نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رقابت های پسران نیز 75 تنیسور از استان های گلستان، ایلام، آذرباریجان غربی و شرقی، همدان، کرمان، تهران، قزوین، توابع تهران، اصفهان، فارس، گیلان، البرز، قم، مازندران، خراسان رضوی و خوزستان حضور داشتند.
سرداوری این بخش از رقابت ها بر عهده علی تهرانی بود و مجید گلچین، الوند نامجو، امیر معطوفی و احسان قربانی نیز امر قضاوت را بر عهده داشتند./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

سفیر جدید ایران در ترکمنستان معرفی شد/ احمدی بر گسترش روابط

تغییر مکان " بازار هفتگی" در شورای ترافیک گنبدکاووس کلید خور

شما نظر بدهید/ حذف ۹ میلیون نفر یارانه‌بگیر در سال۹۶ شدنی اس

افتتاح ۷ مرکز مشاوره جدید در گلستان

قهرمانی تیم کبدی گلستان در مسابقات جوانان کشور

پیاده روی همگانی و تیراندازی با تفنگ بادی در بندرترکمن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram