gelare abbasi lale eskandari Rambod Javanتورکمن نیوز- اخبار ورزش بانوان: دیشب در برنامه پربیننده خندوانه، رامبد جوان با دعوت از دو تن از بانوان ورزشکار و قراردادن آنها در کنار بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون به خوبی اهمیت ورزش بانوان را تاکید و یادآوری نمود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، مدتی است که صدا و سیما در قالب برنامه های مختلف مانند بخش های خبری مخصوص ورزش بانوان، پخش صحنه هایی هرچند کوتاه از مسابقات ورزشی بانوان و دعوت دختران و بانوان ورزشکار در برنامه های ورزشی و اجتماعی رادیو و تلویزیون مانند برنامه های خانواده، نود، خندوانه و … تلاش می کند تا فضای فکری و فرهنگی جامعه خصوصا بانوان را با ورزش درگیر نماید.

شاید همه این تلاشها در برابر اتفاقاتی که در ورزش آقایان و ورزشکاران مرد صورت می گیرد، قلیل و اندک باشد، اما قطعا در ایجاد انگیزه برای بانوان ورزشکار کشورمان بسیار موثر و راهگشا می باشد. بالاتر از آن اینکه دختران و زنان که مهمتریم رکن خانه و خانواده می باشند به سلامتی و ورزش ترقیب و تشویق می گردد. یکی از برنامه هایی که مدتها در دنیا روی آن کار می شود، رشد ورزش همگانی در مادران و بانوان است. کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که همانطور که فرزندان بسیاری از رفتارها و برخوردهای اجتماعی خود را از مادران می آموزند، لذا برای ارتقاء سلامت جامعه و افزایش تمایل به ورزش کردن در بین آحاد مردم، ابتدا باید مادرانی ورزشکار و سالم تربیت کرد.

دیشب در برنامه پربیننده خندوانه ، رامبد جوان با دعوت از دو تن از بانوان ورزشکار و قراردادن آنها در کنار بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون به خوبی اهمیت ورزش بانوان را یادآوری نمود. خصوصا که در مراحل مختلف برنامه و مسابقاتی که طراحی شده بود، دختران ورزشکار تاثیرگذارتر و موثرتر حضور داشتند و این نشان دهنده این موضوع است که سلامت، شادابی، تمرکز فکری و روحی انسان، ارتباط بسیار جدی و مستقیمی با ورزش دارد.

سایت ورزش بانوان بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران این اقدام کم نظیر را ارج می نهد و از همه کسانی که به هر شکل و روشی از ورزش و ورزشکاران زن ایرانی حمایت می کند تشکر و قدردانی می نماید. امیدواریم که در این عرصه با حضور اسپانسرهای مالی برای ورزشکاران، افتخارات بانوان ورزشکار کشورمان نیز صد چندان گردد./منبع: سایت ورزش بانوان

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

یک زخمی در تصادف محور آزادشهر- گنبدکاووس

بخشودگی مالیاتی برای صاحبان مشاغل و دارندگان وسایل نقلیه در

آخرین آمار از تعداد کشته‌شدگان در تصادفات نوروزی؛ مرگ ۱۴۵ نف

با اهدای خون بیماران نیازمند را در زمستان یاری کنیم

وقوع زمین لرزه در انبارالوم استان گلستان

در هفته چهارم لیگ برتر والیبال «جواهری گنبد» شکست خورد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram